Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

RoZy

M&M: Dark Messiah

Polecane posty

Coz, to moze zaczne ;)

Wczoraj, mimo strasznego tloku na roznych ftpach, sciagnalem wreszcie wersje demo SP. Wrazenia.. Wiedzac, ze instalka "wazy" 1,4GB liczylem, ze demo bedzie zawierac jakies dwie, calkiem rozbudowane, albo nawet trzy mniejsze, misje. Oczywiscie mylilem sie. Demo jest bardzo krotkie (mozna nawet probowac je przejsc ponizej 10 min) ,Tutorial + czesc normalnej misji. Mozna sie zapoznac z systemem walki, sciezkami rozwoju Saretha.. standardzik demowy. Sama gra - bardzo przyjemna rozwalka. Rozne metody eksterminacji wrogow ;) Fajne wykorzystanie otoczenia dzieki dopracowanemu Havoc'owi. Nie wiem jak wam, ale mi najlepiej gralo sie postacia z pogranicza magii i skrytobojstwa. Gra nie zapowiada sie na rewolucyjna, ale na 15 godzin bardzo fajnej gry w SP. Nie za duzo, nie za malo - przynajmniej bede mogl przejsc fabule.

Ciekawe jak rozwiazano w takiej grze akcji mozliwosc wybrania zapowiadanych dwoch zakonczen.. czyzby byly jakies opcje dialogowe? :P

Czekam na demo MP (chociaz pewnie sie nie doczekam)- ale jesli okazaloby sie rownie dobre, jak opisane jest w ostatniej zapowidzi Qnika - kupuje na pewno.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cóż, ściągania było sporawo (chociaż moja Neozdrada poradziła sobie z tym 1,5 GB w 4 godziny, Flashget robi cuda chyba, bo nigdy nie miałem średniego transferu rzędu 101 kb/s ;]), grania bardzo mało, ale mimo wszystko to wystarczyło, aby mnie nastawić pozytywnie do gry.

Od razu postanowiłem się pobawić fizyką :) Ciekawa sprawa - można przeciwnika kopnąć w przepaść , wprost na kolce, do ognia lub po prostu oddalić go od siebie. Równie dobrze bohater może podnieść jakąś skrzynię i rzucić nią w typka. Nie wspominając już o obcinaniu lin uruchamiających pułapki albo podpórek, tak by przeciwnik dostał np. beczką w łeb. Jak dla mnie to bardzo ciekawe rozwiązania i urozmaicają walki.

Co do reszty - krótkie to demo, ale wszystko wyglądało na dopracowane. System walk jest dość prosty - LPM atak, PPM obrona, ale imho świetnie się sprawdza. Poza tym dzięki skrótom można np. szybko zażyć miksturę podczas walki (wystarczy nacisnąć przycisk od 1 do 9).

Grafika może nie oszołamia, ale mimo wszystko jest całkiem miła dla oka. O dźwięku i wyglądzie przeciwników można powiedzieć to samo.

Podsumowując - na razie to tylko króciuteńkie demo, ale - jak mówiłem na wstępie - już się grą zainteresowałem i jeśli oceny w pismach będą dobre to kupuję ;]

Btw: tak mi się spodobała fizyka (wiecie, człowiek gra raz na ruski rok w taką nowość, więc ;]), że aż kilka screenów zrobiłem ;)

Towarzysz wylądował na kolcach po moim woleju :)

Ten za to przeleciał przez ognisko i zapalił się (po kopniaku rzecz jasna :twisted:)

A to wyjątkowo wredna zagrywka :devil:

A to tylko przedsmak możliwości ;)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@John the Musician

@Eagle

Na ile byście ocenili swoje wrażenia z dema, tak w skali 1-10? ;]

Co do dema - powariowali ludzie z Ubi Soft, mowy nie ma, że będę im 1,4GB ściągał. Poczekam, aż będzie na jakiejś płytce ;] Z wrażeń wstępnych wyrażam tylko swoje ubolewanie, że gra oprócz tytułu najprawdopodobniej nie nawiązuje niczym do świata (światów) z serii gier Might & Magic, który przepadł już chyba na zawsze :( Szkoda </3

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trudno powiedzieć, bo - tak czy inaczej - to tylko bardzo króciutkie demo, pokazujące jedynie absolutne podstawy. Ale od razu widać, że to nie będzie jakiś przełom czy rewolucja, tylko solidna porcja niezobowiązującej rozwałki. Mi takie coś w każdym razie odpowiada i wrażenia oceniam, na powiedzmy 9/10. Solidne wykonanie + świetna fizyka, ale żadna rewolucja, więc taka ocena. No może, 8+/10, to z racji częstych ścinek na otwartych przestrzeniach (co automatycznie obniża komfort grania...). Anyway, czekam na pełniaka ;)
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na ile byście ocenili swoje wrażenia z dema, tak w skali 1-10? ;]

Ciezko oceniac.. jakies 8/10, podobnie jak Eagle, oczywiscie jak nie liczymy dlugosci gry ;) . Bo mimo, ze smiesznie krotkie, to przyjemne, i daje spore nadzieje na bardzo fajna pelna wersje.

Poczekam, aż będzie na jakiejś płytce ;]

pewnie 6 wrzesnia, jak dobrze pamietam, dostaniesz. ale pewnie tylko na dvd - ze wzgledu na wage.

Z wrażeń wstępnych wyrażam tylko swoje ubolewanie, że gra oprócz tytułu najprawdopodobniej nie nawiązuje niczym do świata (światów) z serii gier Might & Magic, który przepadł już chyba na zawsze :( Szkoda

Swiat gry jest ten sam, co w Heroes V - Ashan - tyle, ze przedstawione sa wydarzenia pozniejsze niz te ktore mozna bylo poznac w Herosach.

"... spotkamy więc te same potwory, zwiedzimy te podobne krainy, oraz nauczymy się podobnych zdolności czy czarów. "

Wiec mysle, ze poczujesz swiat M&M w tej grze. Poza tym, fabula, jak na gre akcji, zapowiada sie niezle - http://darkmessiah.gram.pl/fabula.php

Tak przy okazji.. znalazlem sposob na przedluzenie tego dema (konczy sie przeciez w najciekawszym momencie).

http://forums.ubi.com/eve/forums/a/tpc/f/8...43/m/5191017074

Bierzcie i korzystajcie, ja to wyprobuje jutro ;)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety...1,5 Gb danych do ściągnięcia i zaledwie 10-15 minut gry. Nie tego się spodziewałem, ale przynajmniej w końcu zobaczyłem DM w akcji...

A co do samej gry. Może i długie to demko nie jest, ale przeciwników nie brakuje i można się pobawic. Walka, czary, otoczenie, które możne nam "pomóc" w eliminacji wrogów...Wszystko jest mniej więcej takie jak się spodziewałem, czyli nie ma rozczarowania.

Niektórzy tylko kwękają, że DM ma wyższe wymagania od HL2 i nie chodzi im tak dobrze, jakby sobie tego zyczyli, ale to chyba było do przewidzenia, prawda ?

Jeśli chodzi o smaczki. Bawiliście się trochę czarami ? "ślizgawka", czy dająca się sterowac ognista strzała całkiem dobrze się spisują.

Oprócz tego można jeszcze podpalic własne strzały i voila...mamy ogniste strzały.

Multi równierz ma szanse odnieśc spory sukces, ale o tym to już każdy sobie poczyta w nowym CDA.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ściągnąłem, zainstalowałem i odpalam...

Oczywiście najgorsze było to.. Jak pójdzie na moim sprzęciku. Wygląda bardzo ładnie, czyli działać będzie raczej słabo.

A tu niespodziewanka - silnik source jednak rządzi. Ustawienia automatyczne wykryło mi wszędzie na high - poza shadowsami, które zmieniłem na low.

Włączam grę... i radość ogarnęła me serce -> gra świetnie działa w rozdziałce 1024x768 na radeonie 9600PRO 128, Athlonie 2500+ i 1GB RAMu (a niedługo wymiana sprzętu :>)

A co do samej gry:

Powiem krótko. Gra posiada wszystko to, czego zabrakło w Oblivionie, ale to niestety działa też w drugą stronę. Jedno co można powiedzieć to to, że na gra jest dynamiczna i to jest dla niej spory +

Fajnie też zastosowano efekt zwolnienia.

No ale dobra - ogólnie oceniam grę bardzo pozytywnie na podstawie dema. Mimo, że zajmuje 1,4GB i jest dosyć krótkie (omg co to będzie w pełnej wersji? z 6GB? :D).

W skali 1/10 sądzę iż mógłbym się skusić nawet na 9/10 :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mimo, że zajmuje 1,4GB i jest dosyć krótkie (omg co to będzie w pełnej wersji? z 6GB? Very Happy).

Instalka zajmuje 1,4, ale na dysku 2,5GB ( z 6GB w pęłnej wersji ), a to przecież tylko misja treningowa i jedna mała misja....

A moje wrażenia? Nie chcę powtarzać tego co już tu zostało powiedziane, ale jedna kwestia mi chodzi po głowie: system walki. Coś mi tu Francuzi skopali:)

Mamy tu - podobnie jak w Oblivionie - walkę bronią białą i jednocześnie magią, ale - w przeciwieństwie do Obliviona - próba walki mieczem i użycia (między kolejnymi ciosami ) magii spowalnia rozgrywkę, walka traci na dynamiczności; a to przez to, że wybierając czar "chowamy" miecz, a żeby go znów wyciągnąć trzeba zaglądnąć do ekwipunku ( a gdy do tego dojdzie tarcza?). Owszem - można miecz umieścić pod klawiszem skrótu, ale wolałbym mieć tam coś ważniejszego, np. miksturę zdrowia ( a biorę pod uwagę klawisze 1-3/4, bo w trakcie walki sięganie do 8-mki jest jednak uciążliwe ). Inna rzecz: atakujemy LPM, blokujemy PPM, ale między blokiem a atakiem jest chwila przerwy bo musimy puścić PPM, żeby wykonać atak LPM. W Oblivionie rozwiązano to o wiele sprawniej: blokując możemy atakować, a żeby użyć kuli ognistej naciskamy osobny przycisk, co zaoszczędza nam nerwów :)

Na grę byłem napalony jakby to była piąta część Elder Scrolls, demo mnie troszkę ostudziło, ale nadal zapowiada się gra bardzo dobra. Demo oceniam na 8/10.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swiat gry jest ten sam' date=' co w Heroes V - Ashan - tyle, ze przedstawione sa wydarzenia pozniejsze niz te ktore mozna bylo poznac w Herosach.[/quote']

No fajnie, tylko świat hirołsów 5 też został stworzony "od nowa", nie nawiązuje do poprzednich odsłon gry, chyba że jednak jest tam gdzieś informacja, że wszystkie diabły itd. przybyły jednak z przestrzeni kosmicznej :)

Gdy wróci Jon Van Caneghem do ekipy tworzącej hirołsów, to pewnie tak ;]

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aaaa no i jeszcze jedna ważna rzecz.. Ba nie można pominąć tak istotnej rzeczy jak ... NOGA :) a dokładniej jej ruch skierowany wprost w twarz wroga z ewidentnym zamiarem uszkodzenia owej (twrzy ofkorz):D

Nie wiem czemu, ale chyba został mi jakiś sentyment od Duke Nukem 3D :)

Bardzo fajnie, że opcja ta została umieszczona w tej produkcji bo przecież nie ma nic lepszego, niż kopnąć przeciwnika w d*** gdy ten stara się gdzieś uciec :D

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cóż jednak uległem i zacząłem ściągać demo :) Mam też kilka pytań co do samej gry 1 Czy środwisko jest tak interaktywne jak piszą? 2 Ile zaklęć jest w demie? 3 Ile zajmuje jego przejście ? No i czy są jakieś poziomy trudności (pograłbym na najwyższym dla przedłużenia rozgrywki :roll: )

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No więęęc:

1) środowisko jest very interaktywne (mnóstwo beczek, skrzynek, którymi można rzucić we wroga), można nabić przeciwnika na kolce w ścianie, można wroga podpalić, albo nawet pierw podpalić skrzynkę i płonącą skrzynką rzucić w przeciwnika :) Można również kopnąć przeciwnika w tyłek, żeby ten spadł na ziemię, łamiąc przy tym barierki - do wyboru do koloru

2) czary to niebardzo wiem, bo próbowałem mordować przeciwników jako warrior ;)

3) przejście dema nie powinno zająć więcej, niż 20-30min -> poziomy trudności są (normal oraz hard), ale czy przedłużają one rozgrywkę ? hmm

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W końcu ściągnąłem demko Dark Messiasha, więc sie wypowiem:

Na początku obawiałem się, że gra będzie chodzic kiepsko, bo mój komp do najnowszych nie należy. Tu zaskoczenie - gra automatycznie wybrala mi wszystkie ustawienia na high, ale odebrałem to podejrzliwie, bo jak niby max detale na Radku 9550(włączony był nawet...HDR). Sama gra chodzila nawet dobrze, ale po pewnym czasie zauwazyłem coś na kształt artefaktów(to samo miałem w Obku na max detalach), więc przestawilem się na średnie detale, bloom i brak cieni - ale gra i tak ładnie wyglądała.

Walki sa bardzo ciekawe, a dzięki wykorzystywaniu środowiska mozna rozwalac wrogów na różne sposoby. Podobają mi się równierz dodatkowe skille i możliwośc zmiany uzbrojenia, dzięki czemu mamy coś na ksztalt nie RPG, ale takiego hack'n'slasha. Minusem jest natomiast krótki czas demka - za pierwszym razem, wraz z treningiem skończylem je w okolo 20 minut. Mam nadzieję, że w pelniaku levele będą dłuższe i będzie czekac nas ponad 10 godzin gry conajmniej, bo ostatnio zauważam niepokojące skracanie gier(np. Preya przeszedłem w 7 godzin, a Bad Day w 6). Oczywiście w razie czego zostaje multiplayer, ale mam nadzieję, że map będzie więcej niż tych kilka aktualnie zapowiedzianych.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak sam niedawno ściągłem demo i musze powiedzieć że jest bardzo dobre choć krótkie . Wszystkie opcje o dziwo miałem ustawione na high na moim wysłużonym ge-force 6600 gt myślałem że będą zachinki ale nie uświadczyłem ani jednej trzeba pochwalić optymalizacje ale to w końcu source.system walki jest świetny choć walka łukiem niedopracowana. Interakcja z otoczenie jest bardzo dobra a najlepsze jest to że ai z niego korzysta np. aktywuje pułapke rzuci w nas beczką itp. Razi tylko czas gry 20 min to troche za mało mam nadzieje że pełna wersja będzie miała te 10 godzin rozgrywki :roll: .A na zkończenie milutki screen :)lolqs4.th.jpg EDIT no ja pokonałem cyklopa .

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo ładnie zacząłem się rozpisywać o moich przeżyciach z dema, ale zakładka dziwnie mi się zamknęła, więc się wkurzyłem i będzie skrótowo.

Gra chodzi świetnie na full detalach.

Fajna walka wręcz, ale szkoda, że nie jest to system wprowadzony w Riddicku. (Atak + różne kierunki poruszania się = wiele kombinacji; szkoda, że tego zabrakło)

Dobre AI, ale wrogowie nie współpracują ze sobą.

Znakomita interakcja z otoczeniem.

Pokonał ktoś tego Cyklopa?

Wypalcie fireballem Goblinowi w twarz. U mnie się pięknie usmarował dymem. XD

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grałem w demko i żeczywiście, brak współpracy wrogów może trochę irytowac.Mam nadzieję, że poprawią to w pełnej wersjii. :) A cyklopa nie pokonałem, bo nawet do niego nie doszedłem :P(grałem u kumpla,mój proc nie wytrzymałby tej giery)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do Cyklopa jako tako nie da się dość. :) Ktoś wyżej w tym temacie podał link do forum, na którym jest save z lokacji, gdzie się gigant opala. Można sobie tam nawet wybrać skille, ale niestety w ekwipunku brak jakiejkolwiek mikstury leczenia.
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do Cyklopa jako tako nie da się dość. :) Ktoś wyżej w tym temacie podał link do forum, na którym jest save z lokacji, gdzie się gigant opala. Można sobie tam nawet wybrać skille, ale niestety w ekwipunku brak jakiejkolwiek mikstury leczenia.

Mikstury są, ale tylko na mane/ miło mi się go rozwalało a Gre ocenie na

9/10. Rewolucji nie widze :roll: ale to solidna produkcjia z fajnymi pomysłami!(walisz czarem ,,elektryczności'' w wode, a stwór przed tobą zostaje porażony) Zakup obowiązkowy(dla mnie).

Takrze miałem wszystko na hardzie i nawet się nie zacieło( a chciałem ulepszać kompa?!) W moiej pokojowej wystawie gierka ta zajmie miejsce w lorzy chonorowej;)

Czary są 2(max 3 morzesz wybrać)

1.Kulki! ognia

2.Magia związana z lodem(zamrarzanie przeciwników i ślizgawaaa)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

haaa :lol: znalazlem modzik do dema :) z 3 mapami i opcjami dzieki ktorym mozna spawnowac potworki i itemy, mozna rowniez nauczyc sie czarow i skilli ktore sa zablokowane :) np 3 skill w walce daje bardzo fajny power strike z wyskoku i nowy atak na adrenalinie - uderzasz wszystkich stojacych wokol ciebie :)

tutaj polsie info ----> http://darkmessiah.gram.pl/

a z tad mozna pobrac :) ----> http://www.clanoblivion.com/index-9.html

PS.

mody sa legalne ?? nie dostane za to ostrzezenia ?? :shock:

Hawk - jest taka walka :shock: np. biegniesz w prawo i przytrzymujesz lpm to uderzas power strike czy cos z prawej strony.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pokonał ktoś tego Cyklopa?

Ja pokonałem i powiem, że sprawa jest o niebo łatwiejsza, niż się większości może wydawać. Bowiem jak wiadomo z mitów, jedynym słabym punktem cyklopa jest jego oko, czyż nie? Zatem wbiegamy na małą drewnianą konstrukcję, na której znajduje się pochodnia i walimy w oczko cyklopa płonącymi strzałami (można podpalać strzały o pochodnie, jakby ktoś nie wiedział). Po kilku(nastu :P) celnych strzałach cyklop się zmęczy i przyklęknie, co da nam dostęp do jego głody. Wtedy wyciągamy miecz, podbiegamy i walimy power attack'a (klawisz + bieg do przodu, żeby pchnąć mieczem w oko cyklopa). Biedak zacznie ryczeć jak opętany, trzymając się za zranione oko, z którego krew wycieka hektolitrami i wreszcie padnie 8)

A tutaj screen umierającego cyklopa: SCREEN 8)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pokonał ktoś tego Cyklopa?

Ja pokonałem i powiem, że sprawa jest o niebo łatwiejsza, niż się większości może wydawać. Bowiem jak wiadomo z mitów, jedynym słabym punktem cyklopa jest jego oko, czyż nie? Zatem wbiegamy na małą drewnianą konstrukcję, na której znajduje się pochodnia i walimy w oczko ....

A tutaj screen umierającego cyklopa: SCREEN 8)

Walka z cyklopem była w wiekszości przypadkach banalnie prosta,

usunieto w demie pewnie skrypty, dlatego cyklop nie jest zbyt inteligentny, oraz często nic nie robił i tylko stał w miejscu.

Ahh kiedy to wyjdzie? http://www.gametrailers.com/gamepage.php?id=2089

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...