Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Artemis

Laptop do gier

Polecane posty

Przymierzam się do kupna laptopa, jednak jako że lubię czas wolny spędzać pogrywając sobie czasem w jakieś gry, to potrzebuje na tyle mocnego sprzętu, aby mógł mi na to pozwolić. Problem w tym, że jestem totalnie zielony w sferach sprzętowych i póki co chciałbym chociaż rozeznać się w kwotach pieniężnych, jakie musiałbym przeznaczyć na takie coś. Niezbyt zależy mi na przenośności ( chodzi o to, że potrzebuje mieć dostęp do komputera w 2, góra 3 miejscach, więc komputer stacjonarny nie byłby w stanie mnie zaspokoić ), a więc mógłbym sobie pozwolić na większe gabaryty laptopa, a co za tym idzie na większa przekątną matrycy ( ale bez przesady : D ). Co do mocy trzewi takiego urządzenia, to celowałbym w jakieś nadchodzące produkcje, jak na przykład Skyrim. O jakich kwotach mówilibyśmy w takim przypadku ?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na początek jaką kwotą dysponujesz :) Chodzi mi o to ile jesteś w stanie dać za taki laptop, do gier, ja Ci dam linka do drogiego a dobrego a ty powiesz nie dziękuje i będę tak zgadywać :) Więc na początek pieniążki które jesteś w stanie dać za taki sprzęt.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do gier typu wiedzmin 2 na średnich to niżej niż k53sv/ge pó620 nie ma, co schodzić, a więc jakieś 2500 z systemem musisz wyłożyć. wyżej jest dość cicho i dopiero warte uwagi są sptrzęty z gtx460 a tu juz cena blisko 4k. 15 wystarczy, 17 to wyższa rozdzielczość i lepiej zeby była mocniejsza grafika do ogarnięcia rozdzielczości bo inaczej skalowanie. A coś tańszego? dziś upolować sprzęt z 5850ddr5 lub podobnymi jest ciężko i na pewno na starszych i5 a róznica procesorów jest duża.

Zgadzam sie z postem powyżej. Dla wielu laptopy do grania zaczynają się od 4k:) dla innych wystarczy taki asusik czy msi

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach