riczardr Napisano Lipiec 29, 2011 Zgłoś Share Napisano Lipiec 29, 2011 Tak jak już pisałem w temacie blade 81:" dziwny problem z avastem", mam ten sam problem co on miał. Wykonałem 2 pierwsze punkty tak jak radził Sevard, następnie usunąłem DaemonaToolsa i teraz czekam aż gmer skończy pracę. tylko jak skanowałem malwarebytesem i OTL-em to wtedy jeszcze nie miałem usuniętego DT. muszę jeszcze raz wykonać te skanowania czy niekoniecznie? Gmer skończył szukanie Oto logi:mbam_log_2011_07_27__18_43_42_.txtOTL.TxtExtras.Txtgmer.txt Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
riczardr Napisano Lipiec 29, 2011 Autor Zgłoś Share Napisano Lipiec 29, 2011 [Ktoś mógłby mi pomóc? chciałbym już mieć to z głowy, a sam nie wiem co dalej robić. z góry dzięki Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
qwerton Napisano Lipiec 29, 2011 Zgłoś Share Napisano Lipiec 29, 2011 @Up Spokojnie, cierpliwości jak Sevard wejdzie to na pewno Ci pomoże, czytanie logów nie jest proste i pewnie niewiele osób potrafi je odpowiednio interpretować, ale Sevard jest bardzo pomocny, nie raz pomagał mi usuwać różnego rodzaju problemy. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
riczardr Napisano Lipiec 30, 2011 Autor Zgłoś Share Napisano Lipiec 30, 2011 @Up Spokojnie, cierpliwości jak Sevard wejdzie to na pewno Ci pomoże, czytanie logów nie jest proste i pewnie niewiele osób potrafi je odpowiednio interpretować, ale Sevard jest bardzo pomocny, nie raz pomagał mi usuwać różnego rodzaju problemy. OK Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sevard Napisano Lipiec 30, 2011 Zgłoś Share Napisano Lipiec 30, 2011 1. Uruchom OTL i w sekcji Własne opcje skanowania / skrypt wklej: :OTL FF - HKEY_LOCAL_MACHINE\software\mozilla\Firefox\extensions\\wrc@avast.com: C:\PROGRA~1\AVASTS~1\Avast\WebRep\FF O2 - BHO: (avast! WebRep) - {8E5E2654-AD2D-48bf-AC2D-D17F00898D06} - File not found O3 - HKLM\..\Toolbar: (avast! WebRep) - {8E5E2654-AD2D-48bf-AC2D-D17F00898D06} - File not found O4 - HKLM..\Run: [avast] File not found O4 - HKLM..\Run: [tray_ico] File not found O4 - HKLM..\Run: [tray_ico1] File not found O4 - HKLM..\Run: [tray_ico2] File not found O4 - HKLM..\Run: [tray_ico3] File not found O4 - HKLM..\Run: [tray_ico4] File not found O4 - HKU\S-1-5-21-1715567821-1383384898-1801674531-1004..\Run: [FlashGet 3] File not found O4 - Startup: C:\Documents and Settings\Marcin\Menu Start\Programy\Autostart\Registration Heroes of Might & Magic 5 - Tribes of the East.LNK = File not found O33 - MountPoints2\{1fb80fc9-97c9-11df-9e33-0090f58df38d}\Shell\AutoRun\command - "" = H:\1thes92p.exe O33 - MountPoints2\{1fb80fc9-97c9-11df-9e33-0090f58df38d}\Shell\open\Command - "" = H:\1thes92p.exe O33 - MountPoints2\{20e289ac-11ca-11df-9d08-0090f58df38d}\Shell\AutoRun\command - "" = H:\ws.exe O33 - MountPoints2\{20e289ac-11ca-11df-9d08-0090f58df38d}\Shell\open\Command - "" = H:\ws.exe O33 - MountPoints2\{8f70d17a-ef47-11df-9f18-0090f58df38d}\Shell\AutoRun\command - "" = H:\dwh.exe O33 - MountPoints2\{8f70d17a-ef47-11df-9f18-0090f58df38d}\Shell\open\Command - "" = H:\dwh.exe O33 - MountPoints2\{ec9b01b6-44e7-11df-9d65-0090f58df38d}\Shell\AutoRun\command - "" = G:\1thes92p.exe O33 - MountPoints2\{ec9b01b6-44e7-11df-9d65-0090f58df38d}\Shell\open\Command - "" = G:\1thes92p.exe O34 - HKLM BootExecute: (aswBoot.exe /A:"*" /L:"English" /KBD:2 /dir:"C:\PROGRA~1\AVASTS~1\Avast\defs\11071801") - C:\WINDOWS\System32\aswBoot.exe (AVAST Software) :Files @C:\Windows\Temp:temp C:\Windows\update.* C:\Windows\*.rar C:\Windows\av_ico C:\Windows\ufa C:\Windows\phoenix C:\Windows\geoiplist C:\Windows\unrar.exe C:\Windows\info1 C:\Windows\loader2.exe_ok C:\WINDOWS\System32\drivers\etc\hîsts :Commands [resethosts] [emptyflash] [emptytemp] Kliknij przycisk Wykonaj skrypt, by rozpocząć działanie programu. W pewnym momencie system zostanie zresetowany. Po restarcie powinien automatycznie pokazać się log z wynikiem działania programu. Jeśli log się nie pokaże, to sprawdź zawartość katalogu C:\_OTL. 2. Usuń uszkodzonego antywirusa za pomocą programu avast! Uninstall Utility. Narzędzie należy uruchomić w Trybie awaryjnym. 3. Wygeneruj log programem TDSSKiller. Na razie nie usuwaj niczego (opcja Skip). 4. Przeprowadź ponowne skanowanie programem OTL. Na forum wrzuć logi wygenerowane w krokach 1, 3 i 4. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
riczardr Napisano Lipiec 30, 2011 Autor Zgłoś Share Napisano Lipiec 30, 2011 czy przy skanowaniu OTL, zaznaczyć infekcja LOP-sprawdzanie, infekcja Purity-sprawdzanie? Przy skanowaniu OTLem, zaznaczyłem infekcja LOP-sprawdzanie, infekcja Purity-sprawdzanie. W 3 punkcie po skanowaniu nie wyświetlił się żaden log, tam powyżej było napisane infection:not found, a samo skanowanie trwało 13sekund. Oto logi do punktu 1 i 4:07302011_173722.txtOTL.TxtExtras.Txt Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sevard Napisano Lipiec 30, 2011 Zgłoś Share Napisano Lipiec 30, 2011 Możesz już ponownie włączyć emulację napędów. Problem nadal występuje? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
riczardr Napisano Lipiec 31, 2011 Autor Zgłoś Share Napisano Lipiec 31, 2011 Możesz już ponownie włączyć emulację napędów. Problem nadal występuje? Narazie nie będę instalował spowrotem daemona toolsa bo w chwili obecnej nie potrzebuję, aproblem nie występuje, mogę już wchodzić na stronę facebooka, wyszukiwanie działa, także wszystko jest ok . Dziękuję Ci bardzo . Mam jeszcze pytanie dotyczące antywirusa, przeglądałem forum i proponowane tu są komodo lub avira. który byś polecił z darmowych? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sevard Napisano Lipiec 31, 2011 Zgłoś Share Napisano Lipiec 31, 2011 W takim razie uruchom jeszcze OTL i kliknij opcję Sprzątanie. Zaktualizuj rzeczy, które wymagają aktualizacji (Adobe Flash, Adobe Reader, Java, IE itp.). Jeśli chodzi o antywirusa, to polecam pakiet COMODO lub Avira + COMODO Firewall. Pierwsze rozwiązanie oferuje lepszą ochronę, a drugie jest prostsze w obsłudze. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
riczardr Napisano Sierpień 1, 2011 Autor Zgłoś Share Napisano Sierpień 1, 2011 W takim razie uruchom jeszcze OTL i kliknij opcję Sprzątanie. Zaktualizuj rzeczy, które wymagają aktualizacji (Adobe Flash, Adobe Reader, Java, IE itp.). Jeśli chodzi o antywirusa, to polecam pakiet COMODO lub Avira + COMODO Firewall. Pierwsze rozwiązanie oferuje lepszą ochronę, a drugie jest prostsze w obsłudze. OK. Dziękuję bardzo za pomoc Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sevard Napisano Sierpień 1, 2011 Zgłoś Share Napisano Sierpień 1, 2011 Problem rozwiązany, więc temat zamykam.W razie potrzeby otwarcia tematu, proszę o kontakt przez PW. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...