Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Xanork

Kupno karty wifi

Polecane posty

Witam!

Mój router to Axess MV400 z oferty Orange Freedom Pro. Znajduję się w sąsiednim pomieszczeniu (jedna ściana, ok. 7,5 m w linii prostej).

Kompletnie nie znam się na kartach wifi dlatego pytam was jaka będzie najlepsza w stosunku do mojego położenia. :wink:

Cena najlepiej poniżej 100 zł.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Karta powinna obsługiwać tryb G (niestety, ruter nie ma N) i zabezpieczenie WPA-PSK (niestety, ruter nie posiada również WPA2-PSK). Dlaczego niestety? Bo to obcenie standard. Możesz kupić kartę obsługującą tryb G i szyfrowanie WPA - bardzo tanio, raczej na rynku wtórnym bo nie wiem czy nową dostaniesz - możliwości Twojego rutera będą w pełni wykorzystywane. Możesz, inwestując na przyszłość kupić lepszą kartę z N i WPA2 - za 100zł to możesz kupić nawet dwie takie karty i jeszcze zostanie :-) Nowsze karty są kompatybilne ze starszymi standardami. Jakiej grubości ściana i z czego? W środku są jakieś rury? Chociaż z zasięgiem problemu być nie powinno - chyba że ta ściana to jakaś osłona antyradiacyjna o grubości kilku metrów albo schron budujesz :-)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje za odpowiedź :smile: Już myślałem, że nikt nie zajrzy do tego tematu :tongue:

Karta powinna obsługiwać tryb G (niestety, ruter nie ma N) i zabezpieczenie WPA-PSK (niestety, ruter nie posiada również WPA2-PSK). Dlaczego niestety? Bo to obcenie standard. Możesz kupić kartę obsługującą tryb G i szyfrowanie WPA - bardzo tanio, raczej na rynku wtórnym bo nie wiem czy nową dostaniesz - możliwości Twojego rutera będą w pełni wykorzystywane. Możesz, inwestując na przyszłość kupić lepszą kartę z N i WPA2 - za 100zł to możesz kupić nawet dwie takie karty i jeszcze zostanie :-) Nowsze karty są kompatybilne ze starszymi standardami.