Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

RoZy

Devil May Cry (seria)

Polecane posty

Szkoda, że nie pomyśleli o wydaniu wszystkich dotychczasowych odsłon w remaster edition. Ja bym z miła chęcią kupiłbym taki produkt, ale że to tylko czwórka to się mocno zastanawiam.

Trzy pierwsze gry już zostały odświeżone w pakiecie na ps3 i xbox360. Nie wydaje mi się żeby był sens wydawać to jeszcze na ps4 i xone.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak napisał Martius, pierwsze trzy DMC wyszły jako HD Collection na X360/PS3, miały też swoje wydania i re-wydania (:P) na PS2. DMC3 SE dodatkowo załapało się na słabowity port PC, który polecany jest wyłącznie masochistom bez konsoli. Zawsze pozostaje jeszcze emulacja, ale to wyjątkowo śliski temat.

Byłoby miło, gdyby HD Collection trafiło na PC - mówimy jednak o Capcomie, więc szanse na takowy (zwłaszcza tak długo po premierze ww. kolekcji) są mierne.

@Zold - Nie lubię prać brudów przy ludziach, ale... ogarnij się, dobrze? Miłość nie jest ślepa i czasami kończy się jej cierpliwość.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Artykuł w największym japońskim piśmie komputerowym? Lepiej poczekam na oficjalne info bo oni pewnie z trzeciej ręki je mają!"

Przetłumaczenie artykułu, mam prawo chcieć potwierdzenia. Nigdzie nie napisałem, ze koleś kłamał, nigdzie nie napisałem że dodatki są kiepskie, nigdzie niczego nie negowałem. Chciałem jedynie oficjalnego trailera, żeby z czystym sumieniem móc zacząć się cieszyć. Nie wiem czemu to tak cię boli, nie wiem co w tym specjalnie złego, nie zabraniam nikomu wierzyć w to co napisał, po prostu sam dla siebie chciałem zobaczyć oficjalne ogłoszenie w języku, który rozumiem. Nadal nie widzę związku między tym a moja niechęcią do NetherRealm i nie wiem po co ją tu wsadzać oraz czemu to, że zdecydowałem się wstrzymać z radością dwie godziny do zobaczenia trailera jest takie złe.

@Zold - Nie lubię prać brudów przy ludziach, ale... ogarnij się, dobrze? Miłość nie jest ślepa i czasami kończy się jej cierpliwość.

Wciąż nie wiem co zrobiłem źle i co miałbym ogarnąć.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.capcom-unity.com/gregaman/blog/2015/03/23/devil-may-cry-4-special-edition-will-include-five-playable-characters-other-features

Dodatkowo na Steamie pojawiła się karta produktu. Dodatkowy pasek przy życiu Vergila i jego mechanika ciekawią, ale trochę martwi rozdzielenie grywalnych postaci, w sensie Trish u Dantego i Lady u Nero. Żebym sprzedał duszę Capcomowi, brakuje tylko zapowiedzi Monster Huntera na PSV.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Capcom wydaje Revelations 2 na Vitę

Czyli nadzieja nie gaśnie, MH i GTA na Vitę jednak by mnie przekonały do zakupu, bo przechodzić do obozu konkurencji nie zamierzam chytry_prosty.gif.

Wracając do tematu DMC, Vergil i Lady mogą rozgrywać misje Nero. Zastanawia mnie kwestia tych platformowych segmentów, bo o ile Vergil i jego teleportowanie się jakoś rekompensuje demoniczną łapkę Nero, to Lady... Moim zdaniem będzie musiała posłużyć się jakoś grappling hookiem na Kalinie Ann, ale to tylko moja teoria.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli nadzieja nie gaśnie, MH i GTA na Vitę jednak by mnie przekonały do zakupu

W Japonii Monster Hunter jest system sellerem Nintendo, więc wątpię żeby oddali tą markę do Sony ot tak. Co prawda Sony miało już MH na PSP, ale jednak.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stopniowo dochodzi nam coraz więcej informacji o DMC4SE. Potwierdzono, że (niestety) w grze nie pojawią się nowe tryby w rodzaju Gods Must Die, nowi wrogowie, bossowie czy bronie, za to wszystkie nowe postacie będą grywalne w Bloody Palace i otrzymamy kilka nowych skórek.

Pod koniec kwietnia (ok. 26.04) zaczną się streamy z gry.

Pojawiła się również dogłębna (37 minut) analiza trailera z perspektywy bardziej zaawansowanego gracza:

.
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK, wrzucam ogromną paczkę screenów różnej maści zanim mobilny Chrome wykituje mi od przeciążenia 23 kartami.

A, i kilka małych newsów:

  • DT Vergila jest "weapon specific", jak w DMC3 - jego wygląd zależy od wyekwipowanej broni.
  • Vergil ma do dyspozycji trzy Devil Arms - Yamato, Beowulf, Force Edge - i Summoned Swords.
  • Yamato ma 3 bazowe combo, Beowulf - 2.
  • Concentration Mode działa trochę jak pasek Super w bijatykach:

As for concentration, when the gauge is full, Vergil's range and attack power increases. Also his Dimension Slash super move seems to only be performable in this state, so you don't have to be DTed when using it, meaning it works the same as in UMvC3. So concentration is literally a super meter.
Vergil's concentration guage increases with hit attacks, not taking damage. His guage decreases when Vergil runs, takes damage, or whiffs attacks. So button mashing while aimlessly flailing about is the fastest way to lose concentration guage.
New mechanic is cool, it's all about efficienct hits. Whiff attacks and you lose motivation.

Sauce: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1015723&page=22

  • Zapożyczono system teleportów sprzęgniętych z Summoned Swords z DmC: Vergil's Downfall. Chodzą plotki o "łańcuchowych" teleportach między przeciwnikami.
  • Playstyle Vergila premiuje szybkość, ofensywę i wydajność. Kolejne ruchy muszą być zaplanowane i starannie egzekwowane, nie ma tu miejsca na bieganie jak bezgłowy kurczak.

Yamato DT:

CBjrY29UoAARHhH.png

Beowulf DT:

vergil_majin_img02.png

http://m.game.watch.impress.co.jp/img/gmw/docs/695/952/dmc15.jpg

http://m.game.watch.impress.co.jp/img/gmw/docs/695/952/dmc14.jpg

http://m.game.watch.impress.co.jp/img/gmw/docs/695/952/dmc13.jpg

http://m.game.watch.impress.co.jp/img/gmw/docs/695/952/dmc11.jpg

http://m.game.watch.impress.co.jp/img/gmw/docs/695/952/dmc12.jpg

http://m.game.watch.impress.co.jp/img/gmw/docs/695/952/dmc06.jpg

http://m.game.watch.impress.co.jp/img/gmw/docs/695/952/dmc03.jpg

http://m.game.watch.impress.co.jp/img/gmw/docs/695/952/dmc02.jpg

http://game.watch.impress.co.jp/img/gmw/docs/695/952/dmc07.jpg

http://www.capcom.co.jp/devil4se/images/vergil/vergil_wolf_ss02_pop.jpg

http://www.capcom.co.jp/devil4se/images/vergil/vergil_wolf_ss01_pop.jpg

http://www.capcom.co.jp/devil4se/images/vergil/vergil_yamato_ss02_pop.jpg

http://www.capcom.co.jp/devil4se/images/vergil/vergil_genei_ss02_pop.jpg

http://www.capcom.co.jp/devil4se/images/vergil/vergil_majin_ss03_pop.jpg

http://www.capcom.co.jp/devil4se/images/vergil/vergil_majin_ss02_pop.jpg

http://www.capcom.co.jp/devil4se/images/vergil/vergil_majin_ss01_pop.jpg

http://www.capcom.co.jp/devil4se/images/vergil/vergil_yamato_ss01_pop.jpg

Poniższe screeny ilustrują działanie Motivation Concentration Mode:

Level 1

Level 2

Level 3

...a wszystko to w ramach "glorified 40$ DLC" od Capcomu.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na razie irytuje mnie nieco... schizofreniczna decyzja Capcomu o braku wydania pudełkowego na Zachodzie. Co prawda można się szarpnąć i zaimportować grę z Japonii lub innych państw Azji (gdzie DMC4SE dostaje pudełko) - wszystkie te wersje posiadają angielskie napisy i dubbing - jednak mętne tłumaczenia o "popularności platform dystrybucji cyfrowej" brzmią niezbyt przekonująco w zestawieniu z faktem istnienia zachodniej wersji pudełkowej DmC: Definitive Edition...

...a pisząc mniej bełkotliwie, DmC: DE dostało pudełko, ale DMC4SE nie dostanie pudełka. Ponieważ... yyy... Capcom. To chyba jedyne sensowne wytłumaczenie.

@up - Jest, bo gustuję w czerwonym bracie. Vergil jaki jest - każdy widzi, ale wolę Dantego :P

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejne informacje: dziennikarz Destructoid miał dostęp do DMC4SE i napisał spory artykuł o nowościach... oj, będzie gorąco.

http://www.destructoid.com/devil-may-cry-4-special-edition-is-ridiculous-and-over-the-top-in-all-the-right-ways-290497.phtml

  • Dante i Nero nie doczekali się większych zmian (możliwe drobne poprawki, jednak techniki pokroju Guard Flying, Inertia czy Distorted Real Impact pozostają niezmienione)
  • Trish nie posiada styli, jej wyposażenie to Sparda (Y), Bare Knuckle (X), Pandora, Ebony&Ivory oraz jej własna elektryczność; postać znakomicie radzi sobie z kontrolą tłumu i walką z dużymi ilościami przeciwników jednocześnie; z początku może wydawać się OP, jej moce są jednak wbrew pozorom dobrze zbalansowane i wymagają czegoś więcej, niż bezmyślnego klepania przycisków
  • Lady skupia się na walce dystansowej; jedyna broń krótkodystansowa - Kalina Ann - jest powolna, za to jej ostrze służy do przyciągania wrogów (a'la Snatch Nero/Ophion w DmC), pozostałe bronie to dwa pistolety i shotgun; Panienka dysponuje nową mechaniką Charge Shotów, ładowanie broni jest krótsze; jej DT to czyszczący okolicę atak granatami, zaś Double Jump do złudzenia przypomina słynny manewr z cutscenki misji 6 w DMC3 (strzela pod siebie z bazooki)
  • Vergil premiuje szybkość, celność i efektywność; widoczny na materiale z eventu Capcomu czyszczący cały ekran Judgement Cut End wymaga 3 lvl Concentration i DT, przeciwko bossom wymaga odpowiedniego ustawienia, zadaje mniejszy DMG i może być ryzykowny (wrażliwość na ataki przed/po animacji); Devil Trigger skraca ładowanie broni wraz z tzw. recovery i daje dostęp do Table Hoppera; postać znakomicie radzi sobie w powietrzu

Gameplay Galore:

Screen pokazujący UI Lady

UPDATE: GAMEPLAY LADY I TRISH!

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obejrzałem.

>> "modele postaci, jak przystało na Unreal Engine 3, wyglądają plastikowo"

>>"UE3"

>>"plastikowo"

>>gdzie jest zależność, bo nie bardzo rozumiem...?

Przecież są gry na UT3, które mają grafikę kolosalnie inną niż tego typu.

Ale to mniejsza o to.

Z większością zarzutów do DmC się zgadzam, większość zmian w Edycji Definitywnej też jest jak najbardziej na plus. Nie rozumiem tylko, czemu Devil Trigger nie wybija już w powietrze? Przecież o to chodziło - jak nie robi niczego użytecznego, to niech chociaż stopuje walkę na moment. A tu nie, nope, bujajcie się, teraz będzie Wam tylko filtr nakładał.

Ta ostatnia broń palna (dystansowa?) była jak dla mnie całkiem ciekawa. Nie rozumiem tylko po co dawali kolejnego Shotguna, skoro nie robi nic ciekawego? Między Shotgunem z DMC3 i DMC4 były drobne różnice, ale dało się tą broń jakoś ciekawie wykorzystać. W DmC Shotgun mógłby być dodatkowym trybem do Ebony&Ivory.

Teraz niepopularna opinia - uważam, że kolorowi wrogowie byli okej. Wymuszało to na mnie wybicie się z tempa i szybką zmianę strategi, takie wyzwanie na moment. Dzięki temu elementowi obcykałem też jak robić dłuższe kombosy jedną bronią. Co nie zmienia faktu, że jak komuś się nie podobały to powinna być opcja wyłączenia tego barachła. Nie każdy lubi takie "(mini)gierki".

Fabuła byłaby nawet w porządku, gdyby była bardziej "dorobiona". W DmC, gdzieś po połowie gry czułem się jak w Mirror's Edge - pomysł był dobry, a wyszło jak wyszło.

Dobra, tyle. Teraz mnie zjedzcie.

BTW wideo całkiem przyjemne w odbiorze.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@zoltaor,skoro nie grałeś w Enslaved to dlaczego mówisz że DmC Definitive Edition jest ich najlepszą produkcją?

A już wiem, bo masz problem że NT że po prostu zrobiło DmC i tyle.

Idź lepiej na odwyk bo to twoje ukochane Devil May Cry zrobiło ci sieczkę totalną we łbie,z resztą nie tylko tobie jak to było widać z resztą.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@up - jeśli trollujesz, przestań. Jeśli piszesz poważnie - zmień ton, bo twoja wypowiedź zbyt uprzejma nie była.

A już wiem, bo masz problem że NT że po prostu zrobiło DmC i tyle.

Nie chodzi o to, że grę Y zrobiło studio X, ale o to, że studio X pokpiło sprawę. Gdy wyszło DMC2, problemem nie był sam fakt, że grę zrobiło jedno z wewnętrznych dev-studiów Capcomu. Problem brał się z tego, że wspomniane studio odwaliło fuszerkę. Podobnie jest z DmC - nie czepiamy się samego faktu, że na okładce jest logo Ninja Theory, czepiamy się tego, że Ninja Theory zrobiło średnio-dobry slasher i kiepskie Devil May Cry...

...oraz całej tej niepotrzebnej wojenki między twórcami i gejming żurnalistami a fanami starszych odsłon. Owszem, nasze kółeczko nie jest bez winy (nasze zachowanie bardzo często bywało paskudne i pewne rzeczy nie powinny mieć miejsca), ale, do ciężkiej cholery, jeśli twórcy nowego DMC otwarcie gardzą starym DMC i jego fanami (czyli potencjalnymi klientami, bo bez mała nikt poza naszą małą niszą tej gry nie kupi), jeśli przytomną krytykę sprowadza się do "nie podoba wam się kolor włosów", jeśli cała ta marketingowa maszyna zamienia się w jeden wielki karambol tuż na starcie... Gdy w grę wchodzą silne emocje (przypominam, słowo "fan" pochodzi od "fanatyk"!), trudno jest nie oczekiwać równie silnej reakcji. NT nawarzyło sobie gorzkiego piwa, które musiało - i musi - pić.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Idź lepiej na odwyk bo to twoje ukochane Devil May Cry zrobiło ci sieczkę totalną we łbie,z resztą nie tylko tobie jak to było widać z resztą.

Tak wiem, że mogę poświęcić wiele godzin na stworzenie półgodzinnego materiału, w którym poruszam bez mała każdy problem gry, podając proponowane rozwiązania, przedstawiając materiał wideo uwidaczniający go, poświęcić samej grze około 70 godzin w sumie, aby zobaczyć wszystkie jej ważne elementy i spróbować dać w miarę rzetelną opinię i wciąż zostanę nazwany chorym psychicznie i w ogóle to "nie lubie bo włosy". "Your taunting is pointless."

Nie rozumiem tylko, czemu Devil Trigger nie wybija już w powietrze?

Psuło to płynność walk, wrogowie wyrzucani w powietrze często się bugowali (gra wariowała i czasami nie dało się ich sprowadzić na ziemię, innym razem po przyciągnięciu stawali na nogach i normalnie atakowali), ciężej było na nich wykonać combosy (niektóre ciosy odrzucały ich dalej) i generalnie nie działało to najlepiej.

Nie rozumiem tylko po co dawali kolejnego Shotguna, skoro nie robi nic ciekawego?

Każde DMC posiada dwa pistolety i shotgun, to standardowy zestaw. Nie są to najbardziej wymyślne bronie, ale są użyteczne. Kablooey z kolei (tak, ktoś w NT powiedział "powinniśmy tak nazwać broń") nie ma żadnego zastosowania w normalnej walce, jedynie jeśli chcesz zrobić jakieś combo video to może ci się do czegoś przydać. Zadaje zerowe obrażenia, jest niewygodny w obsłudze i jest chodzącą dziurą fabularną (paralizator po przejściu do Limbo zmienia się w pseudogranatnik, czemu shotgun nie staję się czołgiem?).

W DmC Shotgun mógłby być dodatkowym trybem do Ebony&Ivory.[

Jest też ten problem, że bronie plance w DmC są bez mała bezużyteczne.

Wymuszało to na mnie wybicie się z tempa i szybką zmianę strategi, takie wyzwanie na moment.

Gra szczyci się systemem płynnego przechodzenia między broniami, ale wprowadza wrogów, którzy zakazują ci używania 2/3 twoich broni. Jeśli chcę zmienić broń, to ma być mój wybór. Ja mam wybierać czy chcę różnorodności, wyższej rangi i jak chcę to zrobić. Nie gra.

Fabuła byłaby nawet w porządku, gdyby była bardziej "dorobiona".

Co może zostać powiedziane na temat wszystkiego w tej grze.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wrogowie wyrzucani w powietrze często się bugowali (gra wariowała i czasami nie dało się ich sprowadzić na ziemię, innym razem po przyciągnięciu stawali na nogach i normalnie atakowali), ciężej było na nich wykonać combosy (niektóre ciosy odrzucały ich dalej) i generalnie nie działało to najlepiej

Akurat o tym nie wiedziałem, bo mi działało to tak, jak miało działać. Cóż, w takim razie cofam pytanie.

Gra szczyci się systemem płynnego przechodzenia między broniami, ale wprowadza wrogów, którzy zakazują ci używania 2/3 twoich broni

Wiem, większości to nie pasuje, ja jakoś "wgrałem" ten element do swojego stylu gry. Inna sprawa, że na Dante Must Die ponoć jest strasznie upierdliwe, ale nie skończyłem tego poziomu trudności, to się nie będę wypowiadał.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Inna sprawa, że na Dante Must Die ponoć jest strasznie upierdliwe, ale nie skończyłem tego poziomu trudności, to się nie będę wypowiadał.

Meh, przeszedłem DmC na praktycznie wszystkich poziomach trudności (zatrzymałem się gdzieś w połowie Hell & Hell po padł mi pad, a później zająłem się innymi rzeczami) i nie miałem większych problemów z żadną walką.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...