Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

leebruce

Livebox TP - błąd ADSL

Polecane posty

Witam. Jestem posiadaczem Liveboxa TP 1Mb/s wraz z telefonem i telewizją. Mam problem z internetem. Co 5 minut mi się on rozłącza, przy próbie połączenia wyskakuje błąd 'Sprawdź, czy linia ADSL jest prawidłowo podłączona do bramy'. Jedynym wyjściem wtedy jest reset modemu. Podobną sytuację mam także, gdy ktoś z domowników odbiera telefon. W tym samym momencie zawsze przerywa mi łącze. Byli u mnie 'spece' z TP, w domu wszystko mam podłączone dobrze. Kiedy dzwonię na błękitną linię, mówią, że coś tam zrobili i internet powinien działać dobrze. Podziała w najlepszym wypadku 2 dni i znów co chwilę się rozłącza.. Co robić?

P.S. Pisząc ten temat już 3 razy resetowałem modem Liveboxa. To jest strasznie denerwujące. :angry:

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...