Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Puxerek

Podkręcanie

Polecane posty

Mój nauczyciel złożył mi komputer za 600zł, cudów wymagać nie mogę, ale chciałbym podkręcić procesor, oto mój sprzęt:

-Intel Celeron E1400 (2GHz)

-Ram (2GB)

-NVIDIA GeForce 8600 GT (512)

-Wind XP

-zasilacz Feel-350ATX

Nigdy nic nie podkręcałem, jestem w tym zielony więc użycia jakichś past czy żeli nie wchodzą w grę.

Jakie jest maksymalne optymalne podkręcenie i jak to dokładnie zrobić abym czegoś nie zniszczył?

Bardzo dziękuje za pomoc.

EDIT:

Jeżeli da się podkręcić również kartę graficzną proszę o podpowiedzi.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurde, wychodzi na to że muszę dołożyć 33% więcej kasy do kompka, szkoda, a może taniej by wyszło gdybym zamiast zasilacza zmienił procesor? Ale jak mocniejszy procek to i tak trzeba wymienić zasilacz, chodzi mi o taki sprzęt, żeby nowe gry w nim działały, ja się znam na komputerach tylko w opcjach użytkowych, nigdy się nie grzebałem w sprzęcie to mój 2 komputer, pierwszy ma/miał już 9lat, bardzo prosiłbym o jakieś opcje, i dziękuje.

EDIT

A gdyby tak kupić obudowę z zasilaczem? Czy raczej by nic z tego nie wyszło?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jako jeszcze nie dorosły ale już nie dziecko (chyba) nie mam zbyt dużo kasy, na kompa wydałem dużo, bo rok temu kupowałem x-klocka (i tak na nim nie gram ) i wydaję kasę na gry, moi rodzice uważają, że jak za gry w pakiecie daję 66zł to jestem debilem itp. ale wydałem resztę mojej ciężko zarobionej kasy na komputer, zostało mi 300zł , jednak nie chciałbym wyszczuplić bardzo tej sumy, jednak jak mus to mus. Przepraszam, że się rozpisałem, ale niestety tak już mam.

Czyli mam do wydania max. 300zł

Model płyty: Gigabyte GA-G31M-ES2L

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach