Hess Napisano Marzec 11, 2011 Zgłoś Share Napisano Marzec 11, 2011 Witam! Mam do Was pytanie odnośnie tego czy przy zakupie nowych słuchawek np. Philips SHP-2000 (CDA FTW!) gwarancja obejmuje wymianę/naprawę w wypadku przerwanego kabla? Niestety jestem już na to uczulony... W ciągu ostatnich 3 miesięcy zepsuły mi się tak 4 pary słuchawek (jedynie kitowe Samsunga wytrzymały aż 1,5 roku, a reszta TDK, Philips i Azusa poległy jedne po drugiej). PS: 100 lat CDA! Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rudy104 Napisano Marzec 11, 2011 Zgłoś Share Napisano Marzec 11, 2011 A gdzie dokładnie się przerwały? może dasz radę samemu zlutować. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hess Napisano Marzec 13, 2011 Autor Zgłoś Share Napisano Marzec 13, 2011 Przerywają się zawsze w tym samym miejscu, przy Jack'u. Próbowałem wymienić całe wejście jednak na dłuższą metę to nie pomaga, po prostu to rozwiązanie nie jest wystarczająco trwałe. Kable zaraz się urywają i/lub słuchawki zaczynają trzeszczeć i przerywać. Wiem że to może być też moja wina, bo nie jestem Pr0 lutowniczy, ale mój tata który ma większe doświadczenie też miał takie problemy. Spróbuje jeszcze poszukać innych Jack'ów i powalczyć jeszcze trochę... Jednak jakie są Wasze sugestie? Czy gwarancja obejmuje takie mechaniczne uszkodzenia? Zależy mi na tym, gdyż nie chce kupować nowiutkich słuchawek i po miesiącu mieć ten sam problem. Ja i mój portfel nie znieślibyśmy tego... Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
garou Napisano Marzec 14, 2011 Zgłoś Share Napisano Marzec 14, 2011 Musiałbyś udowodnić,iż to nie z Twojej winy nastąpiło przerwanie kabla. W innym przypadku gwarancja tego nie obejmuje. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xswistaqx Napisano Marzec 14, 2011 Zgłoś Share Napisano Marzec 14, 2011 Spróbować nie szkodzi. W końcu zazwyczaj (niestety nie zawsze) za pierwszą reklamację bez względu na przyczynę nie obciążają kosztami jeśli uznają ją za bezpodstawną. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dirian Napisano Marzec 14, 2011 Zgłoś Share Napisano Marzec 14, 2011 Generalnie sprawa ze słuchawkami wygląda tak, że zależny to od tego, jak to przerwanie dokładnie wygląda. Jeżeli masz wyrwany przewód, to o gwarancji zapomnij. Natomiast jeżeli uszkodzenie powstało tak jakby wewnątrz przewodu, to gwarancja powinna zostać uznana. A takie przyszłościowe pytanie - co robisz ze słuchawkami, że przerywają ci przy jacku? Może da się temu jakoś zapobiec? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hess Napisano Marzec 15, 2011 Autor Zgłoś Share Napisano Marzec 15, 2011 A takie przyszłościowe pytanie - co robisz ze słuchawkami, że przerywają ci przy jacku? Może da się temu jakoś zapobiec? Właściwie nic specjalnego, bardzo często słucham muzyki, rano, w południe, po południu, wieczorem i przed snem... Taki ze mnie mały maniak. Swój odtwarzacz trzymam w kieszeni no i często się z nim przemieszczam. Jednak póki co moje najlepsze słuchawki jak pisałem wyżej to Samsungi dodane do odtwarzacza mp3. Przez 1,5 roku katowania wszystko było ok, jednak w końcu uległy zniszczeniu. To przerwanie kabla prawie zawsze (w jednym przypadku widać było sterczące druciki...) są wewnątrz jack'a. No cóż, póki co mam jeszcze Philipsy pożyczone od brata, nieco trzeszczą ale da się znieść... Odnoszę wrażenie że Wy nie macie takich problemów, zgadza się? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...