Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Lamayer

Zgon komputera ...

Polecane posty

Próbuje włączyć komputer. Kontrolka się świeci, komputer buczy i po chwili się wyłącza. Czekam chwilę, kontrolka zaświeca się, buczy, kontrolka gaśnie. Potem znowu dłuższe działanie, krótsze i co chwilę zgon. Nie ma żadnego pikania ani obrazu płyty głównej. Jestem zielony w sprawach sprzętu więc każde działanie, które może pomóc proszę wyjaśnić do jak najprostszej postaci.

Sprzęt:

Processor:

Intel E5200

Memory:

4 GB

Hard Drive:

500 GB

Video Card:

Radeon 4850 HD 1 GB

Nie mam możliwości sprawdzenia płyty głównej.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zresetowałem BIOS poprzez wyjęcie baterii. Teraz komputer się uruchamia, ale nic nie pojawia się na monitorze, żadnych odgłosów z BIOS'u.

Zresetowałem BIOS poprzez wyjęcie baterii. Teraz komputer się uruchamia, ale nic nie pojawia się na monitorze, żadnych odgłosów z BIOS'u.

Czy ostatnio coś z nim robiłem? W ogóle nie zaglądam do środka, teraz go wyczyściłem. Grałem na nim, wyłączyłem i po 2-3 godzinach nie chciał się uruchomić.

Zasilacz jest prawdopodobnie taki : http://www.capslock.pl/produkty/zasilacz_c...x_450_watt/6106

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak czyściłeś?Odkurzaczem?Jeżeli tak to "Houston mamy problem" ;-) Ale nie będę Cię na razie straszył.

1.)Spr. pod innym dyskiem bo to może być problem.

2.)Wyjmij kartę graficzną i podłącz monitor do samej płyty głównej

3.)Spr. z jedną kością RAM ewentualnie przekładaj je pomiędzy gniazdami może załapie.

4.)Może monitor nie działa? ;-)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak czyściłeś?Odkurzaczem?Jeżeli tak to "Houston mamy problem" ;-) Ale nie będę Cię na razie straszył.

1.)Spr. pod innym dyskiem bo to może być problem.

2.)Wyjmij kartę graficzną i podłącz monitor do samej płyty głównej