Skocz do zawartości

P4


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
6 odpowiedzi na ten temat

#1
Bono

Bono

    Goblin

  • Forumowicze
  • PipPip
  • 25 postów
Rejestracja: 16 III 2009
  • Płeć:mężczyzna
  • Skąd:Sieradz
Dziś zadzwoniła do mnie pani z Play. Zaproponowała mi umowę z nimi. Zapytałem się o konkretny tel.
Czyli o Motke Milestone zwykłą nie T... . Kazała mi zeskanować dowód osobisty oraz jakiś dowód wpłaty z obecnego tel. Teraz mam na to 3 dni robocze, i wątpliwości. Ponieważ, dzwoniła do mnie na ten telefon, który mam jeszcze 4 miesiące umowy i chce go mieć nadal, ja chce mieć nowy nr. Czy ona przypadkiem nie chce mnie przekabacić z tym nr do P4?
Czy taki skan dowodu wpłaty za tamten tel jest normalny?
Sorry, ale ja pierwszy raz coś takiego robię i nie chce płacić kary za zerwanie umowy.
Chciałbym od dzwonić i się dopytać ale dzwoniła z zastrzeżonego.


Ogłoszenie

    Linki Sponsorowane


#2
k0nrad

k0nrad

    herbicide'n'defoliant

  • Hall of FAme
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2773 postów
Rejestracja: 10 V 2003
  • Płeć:mężczyzna
  • Skąd:Brzeg/Wrocław
To, że prosiła o skan dowodu osobistego oraz dowodu opłaty rachunku tel. jest normalne - to poświadczenie, że jesteś 'wypłacalny' smile_prosty.gif.

Co do przeniesienia numeru. Bez papierka od obecnego operatora (zgody na przeniesienie numeru) nie mogą tego wykonać, tak samo nie mogą 'w twoim imieniu' rozwiązać umowy z obecnym operatorem. Najprawdopodobniej chodzi więc o podpisanie umowy z nowym numerem.

Oczywiście, że operatorom zależy na tym, by odbierać klientów konkurecji, ale skoro wiąże cię jeszcze 4 miesiące kontrakt, to siły na to nie ma smile_prosty.gif.
laptop: Asus U36SD Core i5 2410M 2.3GHz | RAM 8GB | GeForce GT 520M 1GB | HDD 500 GB | Win7 HP x64
+ ext. display Dell UltraSharp U2412Mb 1920x1200 eIPS
mobile devices: LG Nexus 4, Asus Nexus 7

#3
Bono

Bono

    Goblin

  • Forumowicze
  • PipPip
  • 25 postów
Rejestracja: 16 III 2009
  • Płeć:mężczyzna
  • Skąd:Sieradz
Thx. To samo usłyszałem dzisiaj w Play. Ale wystarczy spojrzeć na rozpiskę zawartości paczki od kuriera . Jak karty nie będzie to po prostu nie brać. Automatycznie play bez konsekwencji zrywa działania. Podobno, wieżyc im?

#4
Bono

Bono

    Goblin

  • Forumowicze
  • PipPip
  • 25 postów
Rejestracja: 16 III 2009
  • Płeć:mężczyzna
  • Skąd:Sieradz
Jeszcze jedno.
Własnie się dowiedziałem że wysłany prze zemnie skan do nich powinien zawierać Dowód Osobisty oraz-->Jeden z Dowodów wpłaty za KRUS, ZUS, Tel, Internet. Tyle że oni chcą te dowody wpłaty
z konkretnych firm. Tak jak jest w regulaminie i na ich stronie.
Cytuję: - "Bieżący rachunek za Internet lub faktura z saldem zero - tylko i wyłącznie(Cyfra Plus, Polsat Cyfrowy, Aster, UPC, Multi Media, Vectra, Sferia, Neostrada, Netia, Orange, Plus, Era, Play,Spray). UWAGA: wymagane są trzy ostatnie wpłaty lub trzy ostatnie fr z saldem zero"
Co jeśli ja nie mam rachunków na siebie tylko na innego współlokatora tkj: z Rodziny.
Na mnie jest tylko internet, ale nie jest ten usługodawca wymieniony po wyżej. Wysłałem im ten skan ale z dowodem wpłaty za internet.
No i - " Kaucja (750 zł) w przypadku braku jednego z powyższych dokumentów"
No jeszcze jeden email z ZUS-em wysłać?

Ogłoszenie

    Linki Sponsorowane


#5
Bono

Bono

    Goblin

  • Forumowicze
  • PipPip
  • 25 postów
Rejestracja: 16 III 2009
  • Płeć:mężczyzna
  • Skąd:Sieradz
Liczę na szybką odpowiedź. Mam czas do jutra.
Czy przyjmą fakturę zapłaconą za internet "radiowy"?

#6
k0nrad

k0nrad

    herbicide'n'defoliant

  • Hall of FAme
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2773 postów
Rejestracja: 10 V 2003
  • Płeć:mężczyzna
  • Skąd:Brzeg/Wrocław
Z takimi pytaniami to dzwoń do playowego Biura Obsługi Klienta... Chyba, że mamy tutaj jakiegoś pracownika P4 na forum? wink_prosty.gif
laptop: Asus U36SD Core i5 2410M 2.3GHz | RAM 8GB | GeForce GT 520M 1GB | HDD 500 GB | Win7 HP x64
+ ext. display Dell UltraSharp U2412Mb 1920x1200 eIPS
mobile devices: LG Nexus 4, Asus Nexus 7

#7
Bono

Bono

    Goblin

  • Forumowicze
  • PipPip
  • 25 postów
Rejestracja: 16 III 2009
  • Płeć:mężczyzna
  • Skąd:Sieradz
Zadzwoniłem. Ale oni tam nawet nie wiedzą że te dokumenty trzeba w celu weryfikacji wysłać na dokumenty@playsklep.pl twierdzi że te dokumenty mam pokazać osobie dostarczającej. W co wątpię, bo Firma Kurierska to nie Play. No chyba że się mylę? I mam obowiązek przekazać (4 kopie)
kurierowi.  icon_question.gif  ????




0 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników