Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gas

Pomoc z Komputronikiem.

Polecane posty

PROSZĘ CZYTAJ OD POCZĄTKU DO KOŃCA!!! Witam wszystkich CDA maniaków:D Mam problem gdyż tydzień temu zakupiłem drogą internetu w Komputroniku laptopa firmy Acer , który jednak po zainstalowaniu kilku wymagających od sprzętu gier nie sprawdzał się mimo dobrego procka i karty (która okazała się jednak beznadziejna). Ok. 30 FPS gry uzyskiwały przy parametrach średnich lub niskich ( głównie Crysis i Bad Company 2). Postanowiłem więc napisać do nich i do handlowca który mi przysłał sprzęt o tym jak mam to zwrócić, w jakim stanie ( bo regulamin jest trochę nie do końca uściślony moim skromnym zdaniem). Jednak odpowiedź odeślą mi dopiero jutro (poniedziałek) ponieważ nie pracują w weekend. I zaznaczam iż nie mogę już zerwać umowy bez podania przyczyny bo minęło już 10 dni. I tu mam główne pytania do was forumowicze:

-Ponieważ nie chcę zwrotu kasy a jedynie zamienić laptop i wpłacić różnicę cenową (ok. 800zł), pytam się was czy jest to możliwe bo w regulaminie nic o tym nie pisze, więc jeśli ktoś miał z nimi sytuację na ten temat proszę mi pomóc.

-Jeśli ktoś wie jak należy i dokładnie w jakim stanie wysłać i najlepiej jaką firmą kurierską nie też pomoże :D

-Jeśli się nie da zapłacić różnicy to pomóżcie w sprawie zwrotu pieniędzy.

Wszystkim którzy choć trochę pomogą dziękuję, bo jest to dla mnie ważna sprawa a kasę zbierałem długo i nie zamierzam sądzić iż poszła na marne. I prosze nie pisać że na laptopy nie warto wydawać kasy sam to ocenię.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...