Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

matidop

BS "Dump" na laptopie Fujitsu Siemens Amilo / Vista

Polecane posty

Od jakiegoś czasu występuje taki problem.Komputer przez sekundę jest zawieszony po czym wywala BS z Dump coś tam i zaczyna odliczać ( skacze do 5 ) od 0 do 100 i restart, ale nie odpala kompa.

Komputer : Fujitsu-Siemens Amilo Pi2550 z systemem Windows Vista 32bit ( oryginalny nie zmieniany od nowości ).

Może to coś z dyskiem?Komputer się restartuje znienacka, nie daje oznak tego że się ma zrestartować.Czy pracuje w Wordzie, czy przegląda się coś w Chrome czy Firefox.Nie ma znaczenia.

Jeżeli chcecie coś więcej to mówcie.Z kompa korzysta moja mama bo piszę pracę magisterską i jak piszę to właśnie ma taki BS i ją to denerwuje.Ja rozkładam ręce....zaraz instaluje HDDTune i robię testy.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W laptopie poprawić chłodzenie?Ok.Teraz mi powiedz w jaki niby sposób mam oczyścić dysk jak nie wiem gdzie on jest...

Niektóre "płytki" są zakręcone śrubami do których nie mam śrubokręta(chyba potrzeba serwisowych).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podstawka chłodząca może zadbać o lepsze chłodzenie notebooka. Jednak, by ona spełniała swoje zadanie najpierw sam system chłodzący notebooka musi być w jako takim stanie. Skoro nie możesz się dobrać do chłodzenia i standardowe sprężone powietrze niewiele daje, to trzeba niestety odwiedzić jakiś serwis. Dysk jest stosunkowo łatwo dostępny, ale przy nim nie ma elementów chłodzących, ta temperatura bierze się z innych części.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozkręciłem wyczyściłem i mamy 5 stopni mniej po 3.5h pracy :) Otworzyłem śrubkę serwisową...nożem myśliwskim :)

Serwis nie bo już po gwarancji.Doradź mi jakąś dobrą i nie drogą podstawkę chłodzącą.Myślę że do 100-120 zł damy radę.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wejdź do katalogu Windowsa i zobacz, czy w podkatalogu Minidump coś jest. Jeśli tak, to skompresuj ten katalog i wrzuć na speedyshare, a na forum daj linka. Może z tego coś się wyczyta.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mh, czyli wejdź do Panelu sterowania. Otwórz aplet System, kliknij Zaawansowane ustawienia systemu, przejdź do zakładki Zaawansowane, kliknij Ustawienia w sekcji Uruchamianie i odzyskiwanie. Wybierz Mały zrzut pamięci na drugiej liście. Dzięki temu przy kolejnym BSODzie powinien pojawić się plik we wspomnianym wcześniej katalogu. Skompresuj go i wrzuć na speedyshare.

Nazwy podaję z pamięci, więc mogą brzmieć ciut inaczej.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pojawił się kolejny problem.Siedziałem i przeglądałem neta...wszystko dla testu i nagle się całkowicie wył. jakbym mu baterie wyjął czy coś w tym stylu.O co chodzi?

Idealnie wszystko pamiętałeś.Wszystko zrobiłem krok po kroku.Teraz tylko czekać na BS`a ;)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BSOD jest spowodowany przez plik Sacm2A.sys. Z tego co wyszukałem wynika, że jest to sterownik od modemu USB. Problem z tego co widzę jest dosyć powszechny. Z tego co znalazłem wynika, że aktualizacja sterowników od tego modemu powinna pomóc.

Modem powinno dać się podłączyć normalnym kablem ethernetowym i jeśli masz możliwość użycia takiego kabla, to w ogóle olej podłączenie za pomocą USB, bo to same problemy sprawia.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok.Bo ja mam podłączone USB ( niebieski kabelek zakończony kwadratem tak jakby ) i go podpinam z boku i ewentualnie odpalam WiFi chociaż nie wiem po co ;-).Teraz będę na samym WiFi siedział.Ostatnio Windows zainstalował nowe aktualizacje i być może tam coś było ze sterowników od modemu.Temat można zamknąć.Dziękuje Sevardowi serdecznie za pomoc.Jeżeli będzie trzeba otworzyć to napiszę na PW :)

EDIT@UP

Taki kabelek podłączałem do laptopa.

kabel_usb_2.0_a_b_1.8m_do_drukarek.jpeg

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...