Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

FreekAngel

Karta graficzna, zasilacz, płyta główna, co się gryzie i dlaczego?

Polecane posty

No więc zacznijmy od tego, że karta graficzna od samego początku miała jakieś problemy, najprawdopodobniej chodziło o sterowniki, ale nie jestem pewna, później podczas większego zużywania procka (czyt. otwieranie za szybko kilku programów na raz, chociaż nawet czasami podczas otwierania przeglądarki już zaczynał się reset kompa) Oryginalnie zainstalowane oprogramowanie to Win Vista a następnie przeinstalowane na Win XP HE, chociaż nie wiem czy ma to jakikolwiek związek z powyższym proszę o szybką pomoc, chciałam zauważyć iż jestem laikiem z leksza z góry dziękuję

PS PAMIĘĆ: 3072 MB (2 Kości) (DDR2-667 DDR2 SDRAM)

PROCESOR: DualCore Intel Pentium E2180, 2000 MHz (10 x 200)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak na oko pamięć, lub dysk. Te rzeczy wydają mi się najbardziej prawdopodobne.

Daj screena z zakładką Health z HD Tune.

Pamięć można sprawdzić programem Memtest86+. Należy ściągnąć obraz ISO, wypalić go na płytę i z tej płyty uruchomić kompa. Test powinien trwać minimum 3 godziny, lub do pierwszego błędu.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak na oko pamięć, lub dysk. Te rzeczy wydają mi się najbardziej prawdopodobne.

Daj screena z zakładką Health z HD Tune.

Pamięć można sprawdzić programem Memtest86+. Należy ściągnąć obraz ISO, wypalić go na płytę i z tej płyty uruchomić kompa. Test powinien trwać minimum 3 godziny, lub do pierwszego błędu.

Chciałam zauważyć, że wszystkie problemy zaczynają się po instalacji sterowników z ATI ;) bo teraz właśnie jestem po formacie, nie zainstalowałam ich i jak na razie komputer chodzi godzinę i nie widać problemów...