Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Jasek10

Koń Trojański Dropper.Generic3.DAX

Polecane posty

Dzień dobry, a raczej zły. Otóż zaraziłem komputer tym wirusem

Koń Trojański Dropper.Generic3.DAX

. Wykrył go AVG. Nie wiem jak go usunąć, a muszę to zrobić. Czy możecie mi pomóc? Narazie umieściłem go a własciwie je, bo sa 2 o takiej samej nazwie i adresie w przechowywalni wirusów. Pomocy! musze go usunac

PS: Nie znam się na tego typu sprawach, więc proszę tłumaczyć jak dziecku.

Ps2.: Co robi ten wirus, mam na mysli czy na przyklad teraz nie powinienem sie nigdzie logowac, bo on pozna moje hasla?? Np do banku internetowego czy do jakis gier??

może ktośby się potrudził i mi pomógł? Podobno forum CDA jest takie pomocne...

Nie pisz posta pod postem, używaj opcji Edytuj. Posty połączyłem. Po za tym daruj sobie takie komentarze. Gdy ktoś będzie mógł to pomoże. -politan

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób skan AVG i jeśli wykryje ponownie wirusa to niech go usunie. Przeskanuj też komputer Malwarbytes Anti-Malware i log wklej na forum. Możesz też pokusić się o skan programem SUPERAntiSpyware Free Edition.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może gdybyś założył temat we właściwym dziale, to byłoby szybciej. Temat przenoszę do Programów.

Zrób co następuje.

1. Wykonaj pełne skanowanie systemu programem Malwarebytes' Anti-Malware.

2. Ściągnij i uruchom OTL. W OTL pozaznaczaj opcje Infekcja LOP - Sprawdzanie oraz Infekcja Purity - Sprawdzanie, Skanuj wszystkich użytkowników (resztę zostaw bez zmian), poza tym we wszystkich sekcjach zaznacz opcję Użyj filtrowania i kliknij skanuj.

Dalsze kroki wykonaj jeśli masz system 32-bitowy.

3. Jeśli masz programy emulujące napędy, to ściągnij program Defogger, uruchom go i wyłącz nim emulację napędów.