Stanik Napisano Luty 8, 2011 Zgłoś Share Napisano Luty 8, 2011 Od jakiegoś czasu przy przeglądaniu neta przez Chroma wyskakuja Blue Sreeny. Zwykle po kliknięciu w jakiś odnośnik, chociaż nie jest to regułą. Po sprawdzeniu zrzutu jest wynik: Probably caused by : ybhkle.sys ( ybhkle+4744 ) Za co ten plik odpowiada, gdzie się znajduje, skąd można pobrać i jakie są przyczyny moich BSODów? Pozdrawiam Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sevard Napisano Luty 8, 2011 Zgłoś Share Napisano Luty 8, 2011 Tak na oko wirus. 1. Wykonaj pełne skanowanie systemu programem Malwarebytes' Anti-Malware. 2. Ściągnij i uruchom OTL. W OTL pozaznaczaj opcje Infekcja LOP - Sprawdzanie oraz Infekcja Purity - Sprawdzanie, Skanuj wszystkich użytkowników (resztę zostaw bez zmian), poza tym we wszystkich sekcjach zaznacz opcję Użyj filtrowania i kliknij skanuj. Dalsze kroki wykonaj jeśli masz system 32-bitowy. 3. Jeśli masz programy emulujące napędy, to ściągnij program Defogger, uruchom go i wyłącz nim emulację napędów. 4. Ściągnij program GMER. Nie zmieniaj żadnych opcji i kliknij przycisk Szukaj. Po zakończeniu pracy zostaniesz poinformowany, że log został zapisany w schowku. Otwórz notatnik, wklej go i zapisz na dysku. W przypadku problemów z GMERem spróbuj uruchomić go w trybie awaryjnym, jeśli i to się nie uda, to będzie trzeba kombinować inaczej. Na forum zamieść logi z Malwarebytes', OTL (otl.txt oraz extras.txt) i GMERa. Daj je albo jako załączniki do posta, albo wrzuć na wklej.org, a tu daj linka. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Stanik Napisano Luty 9, 2011 Autor Zgłoś Share Napisano Luty 9, 2011 Dzięki za odpowiedź W załącznikach są logi z tych programów co napisałeś. Widać coś w nich?Extras.TxtOTL.Txtmbam_log_2011_02_09__18_02_14_.txtgmer.txt Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sevard Napisano Luty 9, 2011 Zgłoś Share Napisano Luty 9, 2011 Wygląda na infekcję z pendrive'a. Uruchom raz jeszcze Malwarebytes' i tym razem pozwól mu pousuwać to, co znalazł. Następnie daj nowe logi z OTL, to usuniemy to, co pozostało. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Stanik Napisano Luty 10, 2011 Autor Zgłoś Share Napisano Luty 10, 2011 Malwarbytes już nic nie wykrywa. W załączniku nowe wyniki z OTLOTL.Txt Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sevard Napisano Luty 10, 2011 Zgłoś Share Napisano Luty 10, 2011 Problem występuje nadal, czy ustąpił? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Stanik Napisano Luty 11, 2011 Autor Zgłoś Share Napisano Luty 11, 2011 Już wszystko działa poprawnie Dzięki za pomoc Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sevard Napisano Luty 11, 2011 Zgłoś Share Napisano Luty 11, 2011 Dobra, to uruchom OTL i kliknij opcję Sprzątanie. Uaktualnij system oraz wszystkie zainstalowane programy. Z tego co widzę, to masz np. nieaktualną Javę. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Stanik Napisano Luty 14, 2011 Autor Zgłoś Share Napisano Luty 14, 2011 Dobra, zaktualizowane... ale problemów ciąg dalszy Teraz nie mogę normalnie wyłączyć kompa (ani wylogować, zrestartować, ani nic). Chodzi mi o to, że po wybraniu Start-> Zamknij system (lub innej opcji) włącza się okienko "Otwieranie za pomocą"... Jakieś rady? Obecnie utworzyłem plik batchowy i robię wszystko za jego pomocą, ale to denerwujące Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Stanik Napisano Luty 17, 2011 Autor Zgłoś Share Napisano Luty 17, 2011 Problem rozwiązany. W C:/WINDOWS brakowało "nircmd". Pobrałem, skopiowałem i działa. Można już zamknąć temat Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
org Napisano Luty 18, 2011 Zgłoś Share Napisano Luty 18, 2011 Problem rozwiązany, więc temat zamykam.W razie potrzeby otwarcia tematu, proszę o kontakt przez PW. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...