Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

renderer

dzwięk +podkładka

Polecane posty

Witam, mam zamiar kupić kilka rzeczy do mojego pc'ta. Jako, że kompletnie nie znam się na dzwięku potrzebuję porady jaką kupić karte dzwiękową i jakie słuchawki. Chciałbym by cena karty mieściła sie w granicach 500 zł a słuchawek około 300 zł.Ponadtto szukam jakiejś dobrej podkładki pod moją mysz.Aktualnie mam myszke Microsoft Sidewinder X5, ale zamierzam zmienic na gigabyte m8000x. Moja podkładka już jest na wykończeniu więc poszukuje nowej na której gigabyte by bardzo dobrze chodził.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Audiotrack HD2 (chyba że chcesz wejście na głośniki 5.1) albo Xonar DX jak chcesz mieć 5.1

Słuchawki to zależy do czego... Do muzyki czy do grania? Do grania Polecam Koss UR40/CAL!/HD380 i mojego faworyta HD555. A do muzyki to inna, bardziej skomplikowana sprawa. Z tego wyżej do muzyki nadają się CAL! i średnio HD555, ale 555 są boskie do grania, mam je z HD2 i miażdzą system :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli pasuje Ci rozmiar i cena to polecam Razer Sphex. Powinna dobrze parowac sie z laserowymi gryzoniami.

Ze sluchawek i dzwiekowek, to zgadzam sie z varamirem. Z tym, ze osobiscie wylaczylbym z listy UR40, bo sa to troche gorsze sluchawki niz CAL!/HD380/HD555. Z tych z kolei HD555 wydaje sie byc najbardziej uniwersalne, o ile nie przezkadza Ci brak izolacji od otoczenia.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ogólnie wszystko pod gry chce miec, myslalem ze nie ma roznicy czy pod gry czy do sluchania muzyki

jeszcze pytanko czym różnią sie te podkładki? i która lepsza? 3 do wyboru :P

1. SteelSeries QcK Heavy -cena 99 zł (rozmiar - 450 x 400 mm )

2.SteelSeries QcK+ cena 59 zł (rozmiar - 450 x 400 mm )

3.Razer Sphex (rozmiar - 320 x 230 mm )

PS. SteelSeries ma u mnie duży plus za rozmiary podkładek ale czy nie jest gorszy od razera?