Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

House15

GTX 470 SOC

Polecane posty

Witam.

Chciałbym się dowiedzieć o waszych opiniach o serwisie morele.net. Moja karta jest od 12 grudnia na gwarancji. Próbowałem się kontaktować z działem serwisu, ale odpowiedzi są co najmniej śmieszne, dostaje jakieś szablony zamiast konkretnej informacji. Nie wiem za bardzo jak działać, by przyspieszyć cały ten proces. Liczę na waszą pomoc i z góry dziękuję.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Licząc od 13 grudnia i pomijając święta i weekendy wychodzi 26 dni, a sprzęt jest jeszcze w serwisie, który znajduje się bodajże we Wrocławiu. Z Wrocławia karta trafi do głównej siedziby morele.net w Krakowie, a z Krakowa zostanie wysłana do NetPunktu w Białymstoku. Nie wydaje mi się, żeby zdążyli w tym terminie.

Jak było z wami? Chciałbym dowiedzieć się o waszych opiniach o tym serwisie

Nie pisz posta pod postem. Używaj opcji "Edytuj".-org

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do tego serwisu się nie wypowiem, bo nie miałem z nim styczności, ale miałem styczność z realizacją gwarancji karty graficznej. Mianowicie kiedyś padł mi 7600GT, oddałem go na gwarancję do sklepu w Krakowie (pcprojekt.pl) i czekałem na realizację gwarancji prawie 3 miesiące! Mam nadzieję, że w Twoim przypadku będzie to krócej. Co do samej karty... Powiedzieli, że ją naprawili i tak rzeczywiście było. Szkoda, że znowu padła po 3 dniach....

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Huh, to rzeczywiście nieciekawie. Mam nadzieję, że w przyszłym tygodniu będę już ją miał, sklep ogólnie ma pozytywne opinie, ale z moim fartem to coś musiało niewypalić :P

@edit Czy mogę ubiegać się o zwrot pieniędzy jeżeli nie dotrzymają terminu 31 dni roboczych?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...