House15 Napisano Styczeń 21, 2011 Zgłoś Share Napisano Styczeń 21, 2011 Witam. Chciałbym się dowiedzieć o waszych opiniach o serwisie morele.net. Moja karta jest od 12 grudnia na gwarancji. Próbowałem się kontaktować z działem serwisu, ale odpowiedzi są co najmniej śmieszne, dostaje jakieś szablony zamiast konkretnej informacji. Nie wiem za bardzo jak działać, by przyspieszyć cały ten proces. Liczę na waszą pomoc i z góry dziękuję. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wosq Napisano Styczeń 21, 2011 Zgłoś Share Napisano Styczeń 21, 2011 Na załatwienie takiej sprawy mają standardowo do 28-31 dni roboczych... Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
House15 Napisano Styczeń 21, 2011 Autor Zgłoś Share Napisano Styczeń 21, 2011 Licząc od 13 grudnia i pomijając święta i weekendy wychodzi 26 dni, a sprzęt jest jeszcze w serwisie, który znajduje się bodajże we Wrocławiu. Z Wrocławia karta trafi do głównej siedziby morele.net w Krakowie, a z Krakowa zostanie wysłana do NetPunktu w Białymstoku. Nie wydaje mi się, żeby zdążyli w tym terminie. Jak było z wami? Chciałbym dowiedzieć się o waszych opiniach o tym serwisie Nie pisz posta pod postem. Używaj opcji "Edytuj".-org Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darkvampir Napisano Styczeń 22, 2011 Zgłoś Share Napisano Styczeń 22, 2011 Co do tego serwisu się nie wypowiem, bo nie miałem z nim styczności, ale miałem styczność z realizacją gwarancji karty graficznej. Mianowicie kiedyś padł mi 7600GT, oddałem go na gwarancję do sklepu w Krakowie (pcprojekt.pl) i czekałem na realizację gwarancji prawie 3 miesiące! Mam nadzieję, że w Twoim przypadku będzie to krócej. Co do samej karty... Powiedzieli, że ją naprawili i tak rzeczywiście było. Szkoda, że znowu padła po 3 dniach.... Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
House15 Napisano Styczeń 22, 2011 Autor Zgłoś Share Napisano Styczeń 22, 2011 Huh, to rzeczywiście nieciekawie. Mam nadzieję, że w przyszłym tygodniu będę już ją miał, sklep ogólnie ma pozytywne opinie, ale z moim fartem to coś musiało niewypalić @edit Czy mogę ubiegać się o zwrot pieniędzy jeżeli nie dotrzymają terminu 31 dni roboczych? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
House15 Napisano Styczeń 24, 2011 Autor Zgłoś Share Napisano Styczeń 24, 2011 @up Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
House15 Napisano Styczeń 25, 2011 Autor Zgłoś Share Napisano Styczeń 25, 2011 Czy mogę ubiegać się o zwrot pieniędzy jeżeli nie dotrzymają terminu 31 dni roboczych? Wiem, wiem w końcu dostane warna za te pisanie pod swoimi postami, ale zależy mi na szybkiej odpowiedzi. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...