Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

xMichu

Nowy komputer - Blue Screeny

Polecane posty

Cześć. Postanowiłem swój problem opisać tutaj, liczę na Waszą pomoc niezmiernie :) Otóż złożyłem sobie kilka dni temu kompa:

AMD Phenom II 955 x4 3.2Ghz

GIGABYTE GA-880GM-UD2H

GoodRam CL9 1333, 4GB (2x2)

Samsung SpinPoint F3 HD502HJ (500GB, 7200RPM, 16MB, SATA/300)

OCZ 500W StealthXStream

Grafika - chwilowo zintegrowana

Był to mój 'pierwszy raz' :tongue: , ale kupowałem oraz składałem z głową. Nie jestem początkującym w tych sprawach, a poza tym większych problemów mi to nie sprawiło.

A teraz mój problem:

Zainstalowałem Win7 32bit, pierwszego dnia chodziło wszystko w porządku, ucieszony poszedłem spać a gdy rano włączyłem kompa pojawił się pierwszy problem, aero zaczęło się psuć i wyskakiwały errory, więc kompa zresetowałem - po tym już system w ogóle się nie uruchomił, blue-screeny i inne ścierwa wylatywały przy każdym restarcie. Postanowiłem re-instalować system, tym razem na Win7 64bit, znów wszystko chodziło w porządku do czasu gdy poszedłem spać i wstałem rano, kolejne blue screeny... ale tym razem obyło się bez reinstalacji systemu, wystarczyło w Biosie wczytać "load fail safe settings" - czy coś w ten deseń, i komp ruszył. Znów chodzi wszystko w porządku.

Zastanawia mnie to że mogę go wyłączać i włączać kiedy chcę, a wszystko jest ok - dopiero jak go zostawię na noc dostaje tego wszystkiego :|.

Czy to może być wina BIOSU? Mam wersje pł. gł, 1.3 (bynajmniej tak mam napisane na płycie ze sterownikami).

Dorzucam zdjęcie niebieskiego okna oraz teścik z HDTune:

HD Tune: SAMSUNG HD502HJ Health

ID Current Worst ThresholdData Status

(01) Raw Read Error Rate 100 100 51 0 Ok

(02) Throughput Performance 252 252 0 0 Ok

(03) Spin Up Time 83 82 25 5409 Ok

(04) Start/Stop Count 100 100 0 21 Ok

(05) Reallocated Sector Count 252 252 10 0 Ok

(07) Seek Error Rate 252 252 51 0 Ok