Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

KOles000

Myszki

Polecane posty

Planuję zakup dobrego gryzonia. Moje oko trafiło na 3 z nich, mianowicie Razer Imperator, Cyborg RAT 7 i Cyborg RAT 5. Nie znam się za bardzo w tych klimatach więc moje pytanie jest następujące: Czym różnią się RAT 5 od RAT 7, i która waszym zdaniem jest najlepszą opcją zakupu(ew alternatywa do 300zł)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz Razer DeathAdder jest sprzedawany w wersji RESPAWN czyli z dużo gorszym sensorem od tego z pierwszej wersji.

Razer Imperator też odpada zamontowany jest w nim gorszy sensor od myszek kosztujących połowę mniej poza tym nie ma nic więcej do zaoferowania. Te myszy Saiteka zbierają dobre opinie i recenzję patrząc na specyfikację obu myszek różnią się tylko ilością DPI choć może jeszcze czymś. Z innych myszek polecam Gigabyte M8000X, Logitech G500, Razer Salmosa, Razer Diamonback 3G

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Planuję zakup dobrego gryzonia. Moje oko trafiło na 3 z nich, mianowicie Razer Imperator, Cyborg RAT 7 i Cyborg RAT 5. Nie znam się za bardzo w tych klimatach więc moje pytanie jest następujące: Czym różnią się RAT 5 od RAT 7, i która waszym zdaniem jest najlepszą opcją zakupu(ew alternatywa do 300zł)

Razer imperator to myszka nieudana o slabym sensorze, szczegolnie biorac pod uwage cene. O cyborgach wiadomo tyle co nic. Pojawiaja sie pojedyncze recenzje, ale nikt jeszcze sensora nie przetestowal. Ktos chyba wspominal, ze RATy maja Phillips eye lub cos takiego - to sensor laserowy znany z Razerow, a jakie sa laserowe Razery kazdy widzi (duze problemy z akceleracja wsteczna i stosunkiem jakosci do ceny).