Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

SerwusX

Głośniki dla gracza

Polecane posty

Witam.

Moje stare głośniki 2.1 z Media-techa od czasu do czasu przestają działać (na przemian :() i dlatego postanowiłem składać na nowe głośniki. Teraz tylko pytanie na jakie... Nie znam się zbytnio na głośnikach i dlatego chciałbym prosić o radę. Przedział cenowy to maksymalnie 350 zł. Nie muszą być najlepsze ani posiadać bardzo dużej mocy, bo i tak przez większość czasu musiałyby być puszczone na minimum, gdyż zbyt wysoka głośność wpienia resztę domowników. :) Najbardziej mi zależy na czystym dźwięku i mocnym basie. Myślałem nad zestawami 5.1 np. Genius SW-HF5.1 5050 (nie posiadam karty dźwiękowej i nie zamierzam jej kupić, moja płyta główna to P7P55D-E). Co o tym myślicie?

Tutaj, w innym temacie jeszcze takie coś jest:

Zestawy 5.1 :

Logitech X-530 - 240 zł

Logitech X-540 - 315 zł

Genius 6000 - 490 zł

[EDIT]

Byłoby dobrze, gdyby satelitki dałoby się powiesić na ścianie. :) I żeby miały dość długi kabel.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jakie masz wymiary pokoju? Ostatnio zauwazylem, ze nie wszyscy ludzie zdaja sobie sprawe z wymagan akustycznych, jakie stawiaja glosniki 5.1.;)

Co do sugestii z innego tematu - to dosc popularne glosniki 5.1 i czesto widze ludzi, ktorzy je polecaja. Sam jednak zbyt wiele o nich nie wiem. Mozesz poszukac opinii w necie. Do tego najlepiej uzyc roznego rodzaju forum, bo opinie z np. komputronika czesto nijak sie maja do wlasciwego stanu rzeczy.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach