Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Poki#3

Poluje na nowy Router

Polecane posty

Otóż aktualnie posiadam Neostrade 2 Mb i Liveboxa. Myślałem nad zakupem szybszego internetu, korzystając z aktualnych obniżek Neo, ale zanim podpisze nowa umowę chciałbym się pozbyć tego Liveboxa i zaoszczędzić sobie te 10 złotych haraczu miesięcznie za coś z czego nie jestem do końca zadowolony i tak.

Nieźle znam się na sprzęcie... ale niestety na routerach nie znam się zupełnie, wiec proszę o jakieś propozycje modeli.

- Musi mieć wbudowany modem ADSL (Neo)

- Posiadam w domu komputer z karta sieciowa "na kabel", PS3 i DSi. Tak wiec Router musi mieć przynajmniej 1 (najlepiej 2) port(y) Ethernet dla PCta i być kompatybilny z Wi-Fi 802.11b/g.

- Dobra obsługa forwardowania portów, a najlepiej uPnP!

- Nie zależy mi na niewiadomo jakim zasięgu, bo urządzenia są w jednym pokoju, ale jakość połączenia jest ważna (no ba). (na marginesie mieszkam w średnim 3 pokojowym mieszkaniu w wieżowcu.)

- Stabilny (znowu - no ba)

- To trochę mniej ważne (i dziwne), ale dobrze by było jakby router mógł stać pionowo (jak Livebox) a nie poziomo. Powodem tego jest fakt, ze musi być w okolicach komputera, z racji zniewolenia kablem, i mam ograniczone możliwości poprowadzenia tego kabla - tak wiec ograniczone miejsca gdzie mogę postawić ów router. Livebox ładnie stoi na moim biurku za monitorem i nikomu nie zawadza, ale poziomo bym nic tam nie postawił.

Mieszkam w Łodzi. Jeżeli ktoś zna jakieś Łódzkie sklepy gdzie mógłbym kopić proponowane routery to byłoby świetnie, ale jak nie to przyjmę linki do sklepów internetowych. Nie mam orientacji w tym ile takie routery powinny kosztować, ale zależy mi na jakości bardziej niż oszczędzaniu i klnięciu, że "znowu router się powiesił".

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach