Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Kaires

Nowy AVG - trojan Generic19.CNHY i VBS/Generic

Polecane posty

Hejka :D

Od razu chciałbym napisać, że w temacie jestem zielony.

Mam duży problem, z którym zdaje się antywirus nie może sobie poradzić. Format był dwa dni temu i oczywiście miałem już naszykowaną listę programów do pobrania. AVG jednak postanowiłem wgrać nowego (z PC Format). Dzisiaj jednak wyskakują mi non stop komunikaty o dwóch wirusach (wcześniej się nie pojawiały chociaż skan zrobiłem :/): trojan Generic19.CNHY i VBS/Generic (ten drugi tylko raz występuje :/). Nie wiem w czym tkwi przyczyna. Programy do logów nie są mi jeszcze znane ale już ściągnąłem trzy otm, malwera i gmer. Jedyne co było dzisiaj wgrywane (co ciekawe potem były te komunikaty o wirusach... muszę spytać brata, bo to on wgrywał) to jakiś mz ram booster i mem booster.

Na razie patrzę że wirusy są:

trojan - w plikach winrara, windows media player

vbs - w temporary internet files (jeden z nich ma końcówkę winampa)

...

Nie wiem co robić. Komunikaty pojawiają się jeden za drugim i wciąż powtarzają się te same pliki :/

HELP!

Źródłem tego mogło być też java, które mi dzisiaj wyskoczyło w okienku :P Zaraz po tym od razu komunikaty avg :/

OK, usunąłem winampa i winrara i już jest mniej komunikatów. Instalki tych programów były sprzed formatu na dysku więc pewnie była w nich infekcja -.- Problemem jest teraz WMP. Ale to jutro zrobię formata i się zobaczy :P

Przenoszę do działu Programy.-org

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na razie przeskanuj system programem Malwarebytes' Anti-Malware i wrzuć na forum loga ze skanowania. Jest jeszcze taka możliwość, że są to fałszywe alarmy, więc wrzuć pliki, w których AVG wykrywa szkodniki na VirusTotal i napisz jakie są wyniki.