Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

mystic8

uznanie gwarancyjne karty graficznej

Polecane posty

Witam

Mam takie pytanie do Was - po prawie 3 latach użytkowania karty GF 8600GT karta padła na gwarancji. Za 1 razem naprawili ale po miesiącu padła znowu. Za 2 razem zabrali kartę i uznali reklamację. Teraz - czy mogę odebrać moje pieniądze za kartę w sklepie czy muszę u nich wziąźć coś innego? Chodzi mi o GTX460 który jest u nich droższy o ponad 70 zł w porównaniu do sklepów internetowych

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem ci że ciężko to powiedzieć bo każdy serwis ma swoje protokoły i swoje zasady co do takich sytuacji.

Ale czy odbierzesz pieniądze tego to nie powiem ci.

Dany serwis może ci tylko odpowiedzieć na to pytanie.

Ale skoro ci naprawili i oddali i po miechu ci padła.

Sądzę że jak byś ich przerobił to by ci oddali kasę..

W sensie przekonał do zwrotu kasy

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ UP Nie ma tego że każdy serwis ma swoje zasady ! Twoją kartę mogą naprawiać do bólu , lecz okres gwarancji przedłuża się o czas który karta była w serwisie. Jeżeli nie mogą naprawić karty to :

1. Mogą zaproponować zwrot gotówki, czyli tyle ile dałeś na początku za kartę ( tylko i wyłącznie, nie ma mowy o zaniżaniu kwoty)

2. Mogą zaproponować wymianę karty na inny model (możliwy jest inny producent) o takim samym taktowaniu i systemie chłodzenia , który wydajnościowo jest równy reklamowanemu produktowi

3. Mogą również dać\zaproponować (w najlepszym przypadku) model z następnej serii kart, np. za uszkodzonego 8800gt proponują gtx 260.

innej opcji nie ma , cała reszta to ściema.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To po prostu nie wiesz co Ci się należy i czego możesz się od nich domagać . Prowadziłem batalię z jednym z największych serwisów w polsce i wygrałem więc nie ma innej opcji niż pisałem jeżeli ktoś godzi się na coś innego to jest w plecy na swoje własne życzenie . Nie wszystko co pisze serwis jest zgodne z prawem, często żerują na obojętności kupującego. :happy:

@UP zapoznaj się dokładnie co może i ile czasu może robić serwis. a wtedy zobaczysz że masz o wiele większe pole manewru niż myślisz

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Serwis gwarancję uznał i raczej nie dał nic innego podobnego na wymianę, gdyż przez telefon w sklepie powiedzieli - ma pan do odebrania u nas 370zł(czyli tyle co moja karta zepsuta) i handlowiec proponuje gts450 z dopłatą 100zł. problem tylko w tym, że oni mają za drogie części.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3. Mogą również dać\zaproponować (w najlepszym przypadku) model z następnej serii kart, czyli za uszkodzonego 8800gt proponują gtx 260.

Tak sie zapytam oddatkowo - padlo moj 8800GT i wymienili go na gwarancji na 9800GT. Czyli mam nowa gwarancje? Czy tylko stara + te 2 tyg kiedy nie mialem karty (czyli juz po :P).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam słowa Kravena, że w takim wypadku (wymiany na nowy) gwarancja liczy się od nowa. Tak samo jak pobyt reklamowanej rzeczy w serwisie automatycznie powinien przedłużać gwarancję o okres kiedy tego przedmiotu nie miałeś (jeśli to oddanie było uzasadnione- chociaż tego akurat konkretnie nie wiem).

Mogą również dać\zaproponować (w najlepszym przypadku) model z następnej serii kart, czyli za uszkodzonego 8800gt proponują gtx 260.

Z tym natomiast się nie zgodzę. Owszem czasami się zdarza, że w ramach wymiany proponują kartę z nowszej generacji (z reguły poprzednia przestała być produkowana) ale w tym konkretnym wypadku byłby to gf 9800, a już ewentualnie gf250.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...