Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gracjan1992

Windows 7 i nieuruchamiające się Gadu Gadu 10

Polecane posty

Witam. Od paru dni w ogóle nie mogę odpalić GG. Wcześniej działał normalnie, nie było żadnych problemów. Ciągle wyskakuje ramka "gg.exe- Błąd aplikacji Aplikacja nie została właściwie uruchomiona (0xc0000005). Kliknij przycisk OK, aby zakończyć aplikację." Wszystkie rady jakie Wujek Google polecił nie pomogły, mianowicie odinstalowanie programu przez Revo Uninstaller PRO, ponowne pobranie GG, zabawa ze zgodnościami... Może Wy macie jakiś sposób na to. Od razu mówię, że jestem zielony jeśli chodzi o sprawy komputerów i proszę o najprostsze wyjaśnienia:D

Specyfikacja mojego kompa (jeśli byłaby potrzebna):

~2x ram Kingston DDR3 2GB 1333 MHz CL9

~dysk Seagate 500 GB Barracuda 7200.12

~procek Intel Core I5 660 3,33 GHz BOX

~płyta gł. Asus P7P55D

~karta graf. Radeon 5770 Asus 1 GB

~ori. Windows 7 Home Premium PL OEM 64 Bit

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Być może jeślibyś odinstalował gg, następnie dokładnie wyczyścił rejestr, katalog Program Files oraz swój profil z resztek po gg, to by wtedy, po ponownej instalacji dałoby się to uruchomić, ale zagwarantować Ci tego nie mogę. Jest kilka innych programów, które obsługują protokół gg i nie sprawiają takich problemów, np. Miranda, czy AQQ.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przeskanuj komputer dobrym antywirusem (byle nie avastem) i antimalware

Skanowałem kompa McAfee i Microsoft Security Essentials... żadnych wirusów.

Być może jeślibyś odinstalował gg, następnie dokładnie wyczyścił rejestr, katalog Program Files oraz swój profil z resztek po gg, to by wtedy, po ponownej instalacji dałoby się to uruchomić, ale zagwarantować Ci tego nie mogę. Jest kilka innych programów, które obsługują protokół gg i nie sprawiają takich problemów, np. Miranda, czy AQQ.