Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

maniusia1

jak włączyć przyspieszenie sprzętowe?

Polecane posty

gdy wchodzę na gry-np te w kompie,pasjans itd otwiera mi się takie okienko:Przyspieszenie sprzętowe jest wyłączone lub nieobsługiwane przez sterownik karty wideo,co może spowodować wolniejsze działanie gry.Upewnij się ,że masz zainstalowany najnowszy sterownik karty wideo i że przyspieszanie sprzętowe jest włączone".Widziałam już tutaj taki temat,ale został zamknięty.Kiedy klikam na start i wpisuję w wyszukiwarkę dxdiag wyskakuje okienko i kiedy wchodzę w zakładkę ekran Funkcje directx wszystkie 3 są niedostępne i nie widzę tutaj opcji aby to zmienić.Gry się tną strasznie.Czy ktoś może mi pomóc?Nie wiem czy są zainstalowane najnowsze sterowniki więc proszę mi napisać jak mam to sprawdzić gdyż nie znam się za bardzo na komputerach.Proszę napisać co mam jeszcze napisać o kompie i gdzie mogę znaleźć taką informację.Z góry bardzo dziękuję i czekam na pomoc z waszej strony.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@maniusia1:

Przede wszystkim podaj konfigurację kompa. Najpotrzebniejsze rzeczy można odczytać przy pomocy programu CPU-Z (procesor, płyta główna, pamięć, karta graficzna - wszystkie dane znajdują się w kolejnych zakładkach tego programu). Gdyby CPU-Z nie zidentyfikował karty graficznej, można jej model odczytać przy pomocy GPU-Z.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak może być za stary komputer jak kupilam go 2 lata temu i dałam prawie 3 tys za niego to po pierwsze.Po drugie gdzie ja moge znaleźć takie informacje jak mam podać konfigurację kompa jak ja nawet nie wiem o co chodzi.Gdzie mogę sprawdzić tę konfigurację?jak mam użyć tego programu CPU-Z ABY DOWIEDZIEĆ SIĘ TYCH NAJPOTRZEBNIEJSZYCH RZECZY/Czy muszę ściągnąć ten program.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a skąd ja mam wiedzieć czy mam 32 bity czy 64?